My BlogStory+ TV Time

Hola ljudi!Napokon!Nakon godina neprospavanih noći uz svjetlost svijeća odlučih napisati novi post.Oprostite što vam nisam čitala postove ili odgovarala ili komala ali to je zato što sam bila kod bake,a sigurna sam da svi dobro znate kakve su bake.Nemaju ni radio a kamoli nekakvo prijensno računalo ili ikakav monitor.
Znači da ne duljimo.Hvala na 29 komova (*O*) i mislim da sam komala svima koji su meni :) Što je pošteno pošteno je ;) Ovaj post neće biti nešto extra jer nemam baš Bog zna što inspiraciju za pisanje.Ali da post bude duži odlučila sam uraditi jedan Majin TAG iz novog posta koji možete pročitati na teenmusic.bloger.hr (trebam li uopće govorit link?).Ustvari to je dopunjaljka a ne TAG....What ever -_-
Najbolje da odmah krenemo a ja bih htjela započeti s Majinom dopunjaljkom a onda nakon toga ZD :)
Na novoj naslovnici Teena je Ari :)) <33 i ima novu pjesmu Almost Is Never Enough.Album joj izlazi 3. rujna ili septembra :* OMG ne mogu dočekaaatiiii!!!!
Lana <3 Demi <3 The Saturdays <3
❥ - Put a photo?
Oke ;) msm da sam jedina koja se usudi stavit svoju sliku na blog :P malo fotošopa :3 hihi šta se može? 


☝ - How tall are you?
hm 172 cm ili tak neš

✔ - Favorite food?

ha svee XD zzm se musaka :P

♨ - Do you Smoke?
nop

☟ - Do you Drink?
nop

♒ - Do you Take Drugs?
nop -_-

✖ - How many boyfriends did you have?
nepotrebno ;))

☆ - Have Tattoos?

radoo al ne :/

★ - Want any tattoos?
jedan mali pikaču na ruci :)) hihi u duši sam ja još uvijek dijete.

☯ - Got any Piercings?
daP na uhu niko ga ni ne skuži


✌ - Want any piercings?
bla bla

♧ - Best friend?
Martina :*

♥ - Do you like anyone?
u kojem smislu? :3 ugl. daaaaaa u svakom smislu

♔ - Top 5 favorite bands?
Little Mix,Imagine Dragons,BTR,Janoskians,The Saturdays


- Top 5 favorite songs?
Burn,Rock N Roll,Popular Song,What About Us,It's Time

☹ - Biggest pet peeve?
ne mogu gledat da je neš prljavo. svaki dan se pitam imam li OKP :3 al msm da ne haha nisam baš toliko čista

✍ - Story from your childhood.
ah bilo je više sad nego happy trenutaka...  zato ne volim vrtić :(

☄ - I wish…
veliki ormar pun robe XD skoro pa to i imam


☀ - Story about your day.
neda mi se XD

♕ - Top 5 celebrity crushes?
hm koji je to vrag???

♔ - Top 5 favorite movies?
HSM 3,Spot,Pitch Perfect,Majstori iluzije,Fun Size

☮ - Top 5 favorite TV shows?
uhhhhh nezzz Suljo,BTR,iCarly,SpužvaBob Skockani (hi hi),Janoskians (MTV)

✏ - Random fact about yourself.
svežder :D haha


Eto...Majo nadam se da ti se sviđa :)
Please don't comment picture ;)) E a sad idemo na ZD extra zanimljiv hahahaha

ZAČARANI DNEVNIK

21. rujan,petak
Dnevniče,
zakazala sam malo s pisanjem jer su se ispiti nagomilali,a u ponedjeljak pišemo inicijalni iz matke.Do sad se dosta toga dogodilo i našla sam si svoje druto,a stvari s Lay su prošlost!Danas mama kuha Bečki odresak, tradicionalno austrijsko jelo.Alpe mi i nisu nešto posebno što se toga tiče.Ali jednom smo zimovali i jednom austrijskom selu Eggu i stvarno je zakon spuštat se s dva komada plastike nizbrdo.
Ne znam jesam li prolupala ali čini mi se kao da ova škola nešto krije.I to sama od sebe.Svatko je nekako povučen u sebe i svi jedino otvoreno pričaju o školi,a čim prijeđem na temu o novom filmu This Is Us,svi ušute.Što!?Zar nikad nisu čuli za savršenstvno po imenu 1D?Kea mi je postala prava BFF i rekla mi je neke stvari ali je nisam ništa shvatila.Pričala je da ako vidim išta čudno bolje nita ne govorim jer bih mogla nastradati.U kojem smislu to misli?
A najgore od svega je što sam shvatila nešto što nikad nisam htjela shvatiti a to je misteriozna zvjezdica koju imaju gotovo svi u razredu.Što je to?Nekav group sign?Možda kao narukvice koje imaju BFF?Ne znam...Ima ju čak i Kea.Ne želi mi reći čemu to služi i to je ta povučenost o kojoj sam ti govorila!
Samo malo!!!
Netko ulazi u WC!!!Super!Sad sam naje..........
Uh,bila je to samo čistačica....Ne znam to bih napravila da je ušla Laylotte i vidjela me kako sklupčano sjedim kraj umivaonika i buljim u bilježnicu kao tele u šarena vrata.Zvoni za 3 minute!Moram se malo požuriti s tiskanjem romana jao....
O moj Bože!Upravo mi je nešto crveno zamrljalo cijeli list dnevnika.Fuj!Ne mogu više pisati.Vidimo se nakon škole,dnevniče.

***
Završila je nastava i evo me tu kraj Mini-marketa.Kea i ostali su otišli kući,a ja moram nekome otvoriti dušu pa sam se bacila na pisanje.
Dogodilo se nešto od čega sam skoro pala u nesvijest.One kapljice....O moj Bože...Bila je to krv.... Od domara koji mi je visio iznad glave!!!!! Cijela škola se stresla kad sam to javila profesorima koje sam srela dok sam izlazila iz WC-a.
Da da prvo su mi se smijali!Onda kad sam im pokazala leš rekli su da je bolje da se škola zatvori na neko vrijeme...Ne mogu vjerovati!Oni mene smatraju klinkom.Meni to niti nije čudno!Ono, znala sam da neće biti dovoljna samo tajnovita djeca s čudnim očima nego i pokolj u ŽENSKOM WC-u!Vjerujem da je to svima njima normalno-naći mrtvog čovjeka prikeljenog za zid.
To je sigurno napravila Laylotte onim svojim vjetičjim čarima.
I tako... Preko vikenda će se valjda sve srediti i onda u ponedjeljak inicijalni!
Što se tiče Kee, ona kao da nije u svom mozgu protumačila što sam rekla. Uopće ju nije niti zanimalo to što sam vidjela mrtvaca iznad sebe.I još jednom sam upravo!Njima nikako nije čudno što njihova škola postaje groblje!
O, ne!Zvoni telefon.Zove mama!

Kraj!Jesam li vas barem malo zainteresirala?Ono barem malo?Sad kad smo odradili sve te dijelove vrijeme je da krenemo na temu posta!
Znači, moja pričica :)) Mislim,vidim da svi vi radite te svoje priče kako ste bili na blogu kako se došli,womenice i to sve.Ja se osjećam kraj vas ko neki bijednik jer meni se niš posebnoga nije dogodilo na blogu.Na primjer da su me napale womenice (ok zbog toga bih trebala bit sretna) i te stvarčice.Al evo pokušat ću dočarat tu svoju priču da vas nekako zainteresiram.

My BlogStory

Znači,jednom davno.... (haha XD)
Bijah ja i imah ja 10 godina.Bijaše to 2010. godine... Bio je to dan kao i svaki drugi...Ljetni vrući dan....BFF je bila sa mnom u sobi i mi odlučismo potražiti neke Winx blogove.Naravno,prvo smo naletile na Winx24 al kad smo došle na njega niš nam nije bilo jasno. Onda smo tražile i tražile i tražile kako da mi napravimo neš takvoga i onda smo shvatile da se to zapravo zove blog.
I onda smo na Google napisale How to make a blog? i onda nam je izbacio Blogger i tamo je pisalo Create Your Free Blog i to je onda bio naš spas... :D
Napravile smo Winx club girls i onda smo za adresu htjele neš smisliti ali ništa nije dalo pa smo uzele jedan od njegovih prijedloga koji je išao winxclub-girls-karla i tako smo to uzele.Znam da je to malo glupo jer smo nas dvije a sve na blogu radimo preko mog računa pa smo tako i blog nazvale.
Onda smo tako počele pisati postove i svaki dan smo ih radile po pet haha XD iako ih nitko nije niti čitao.
A onda se odjednom pojavio nekakav čitatelj FoggyOggy i on nas je počeo čitati i govoriti kako smo super blog....i sve je bilo supp...
No onda nas je počeo tražiti lozinku da i on s nama radi blog,ali nas dvije nismo bile sigurne da li smo se još dovoljno dobro skompali da zajedno nešš radimo. I onda kad smo mu rekle ne on se jako naljutio i počeo nam je pisati svakakve stvari...A bio nam je jedini čitatelj....I onda smo ga zblokale,onemogućile pristup i izbrisale sveeeee njegove komove.I dobre i loše....
I onda smo i dalje bile nepopularan blog dok nije stigla Anja Radivojević....Ona nam je bila super.Imala je nekakav blog Svaštara i bio je ok al onda je i ona otišla.Bila je skroz prolazna....
Onda su nam počeli dolaziti komovi od raznih ljudi....I tako smo krenule.
Onda sam upoznala Antonelu Požarinu na Fejsu i rekla mi je da i ona ima svoj blog I Love Winx Club.Meni se iskreno nije svidio al sam joj se ulizivala tako da i ona nama komma.
I onda je jednog dana rekla da je prerasla Winx i maknula me s liste prijatelja na Fejsu.I prestala je raditi blog... A ja sam nekako bila ljuta na nju i htjela sam joj svašta reći ali sam na kraju samo odpuhnula i krenula dalje jer sam odmah nakon toga upoznala Aidu zvanu Puficu.Žao mi je to se više ne zove Pufica je mi je to ime baš nekako priraslo srcu....
I Pufica me nikada nije napustila...Kao na primjer ona Antonela koja je samo otila bez riječi a komala sam joj svaki post nekoliko puta.A ona meni gotovo ni jednom.... No Pufica nam se svidjela i njen blog WCM kojeg svi dobro poznajemo.
I tako smo Martina i ja pratile WCM i svaki post smo komale i baš smo zavoljele Aidu.Onda je došao i Mirko na kojeg smo se malo naljutile jer jednostavno nismo znale prihvatiti kritiku.Prvi post koji nam je komalo bio je Sezonske pogreške.I od tada nam redovito koma i mi njemu :) Stigla je i Maja.
Zatim su počeli dolaziti svi ovi današnji blogovi....I svi autori.I tako vam je to...
I onda jednog dana odnosno 1. siječnja ili januara sam ja odlučila napraviti ovaj blog PLH :) I evo ga!Još uvijek je tu!8 mjeseci postojanja!A kad smo već kod postojanja za par dana je i 3. rođendan od WCG-a :D.Treća godina postojanja....Kad se samo sjetim tih prvih dana bloga....I kroz što smo sve prošle ja i Martina samo da nam blog uspije dobiti nekakvu popularnost.I uživale smo pisajući svaki post.I eto!Radim PLH i WCG.... No nekako mi se čini da WCG nije takav kakav je prije bio jer oba dvije smo na ljetovanju pa nikako ne možemo napisati novi post...I tako već mjesec dana!!!

Uhhhhh!Raspisala sam se....Nadam se da vas je ovo barem malo potaklo na prisjećanje i vaših početaka na blogu.Nadam se da su bili veseliji i s malo više rezultata što se tiče statistike ;) Sam & Cat=Ja i Martina :) Eto!Krenimo dalje stadooo!!!Posljednje o čemu pišem je telka :)) Mnogi su me molili da pišem malo o tim filmovima i serijama pa evo vam!!!TV Time :D

Prvo i prvo morate znati da sam ja ovisnica o sljedećim TV kanalima:
Nickelodeon,MTV,MTVEurope,HBO
Na Nicku gledam gotovo sve!Najbolje serije su mi iCarly i SpongeBob SquarePants.To možete gledati sinkronizirano na hrvatskom ako imate MaxTV iako ja više gledam na engleskom.Na broju 600 na MaxTV-u imate i MTV i ako listate dalje imate još neke MTV-eve kao npr. MTV s glazbom 90-ih,MTVrock i tako...
Željela bih sad na jesen gledati Sulju (Sulejman Veličanstveni) i Stellu.To je jedino što me interesira.Doma TV i RTL 2 su skroz nepotrebni programi jer mrzim američki humor (OK osim Pune kuće) i sve te serije kao PLL ili one vještice neke....Sve je to staro.Trebali bi stavljati neke novije serije a ne stalno reprizirati.
U kino imdem 29. kolovoza zato jer je to Dan D :) Sigurna sam da znate zašto a ako ne znate reći ću vam.PREMIJERA THIS IS US!!!Sigurna sam da vam je sad sve jasnije ;)
Zadnje što sam gledala u kinima je Živjela Francuska a prije toga se nesjećam baš...hmmm...Mislim da sam prije toga gledala Mrak film 5 a prije toga Pitch Perfect (Na putu do zvijezda).Željela bih još gledati The Bling Ring ali nisam sigurna....
Od nekih televizijskih showova nezz.Dok sam bila na moru gledala sam Šaptača kerovima (psimaa haha XD) i Doctora Oza.
Eto!To vam je sve o TV-u!Komajte i pusicaaa od mene i Ari :*

by:Carly B
napravljeno:21. kolovoz 2013.
komentari: hvala hvala na 29 commnts <33
planovi: //
uvjet za sljedeći post: 25 kommova može? :)

33 komentara:

  1. Prva! Super post. Ako si ti na onoj slii si jako fotogenična. Imaš super ideje. Žurim pa da ti kažem da mi komaš blog u imenu. Što još? BB

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ee hvala ari moja mila da je meni imati tvoje ime *O*
      tnx i komat ču ti ofc :*

      Izbriši
  2. Godine neprospavane noći uz svijetlost svijeća? xD stvarno mi nije jasno hahah. Ima prekul baki koje imaju i više od toga, ali svaka je drugačija. lijepa si na ovoj slici :) musaka je i meni naaj *O* haha tag mi je baš fora :) inače dnevnik je interesanan kao i uvijek. svi su blogeri skoro počeli na winx blogovima. (y) za post -stella

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha to ja tako smislila ja sam ti malo onooo XD haha svijetlost svijeća haha da da znam za te bake koje u 80.- godini đogiraju po kvartu XD moja je ona normalna koja štrika i peče kolače za božić
      hvala hvala tnx hvala <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Izbriši
  3. Post je tooooooooooooooooootalno zanimljiv i opusten, stvarno svaka cast na opustenosti dok ga pises jer ponekad kad citam neke blogove imam osjecaj da su uzasno ukoceni xd nezz zasto.. ali svidja mi se nacin na koji pises i rijeci koje koristis i nekako sve to, posjecas na mene jako, i ja sam jos uvijek dijete u dusi mada kad me ovak covjek vidi nebi to rekao ali treba me bolje upoznati jer nisam jedna od onih o kojoj prvi dojam odlucuje... I ja isto volim Lanu i Demi <33333 divim im se! Ispunjaljka je sssuper, na onoj slici si preee i svidjaju mi se tvoje oci odmah da napomenem, ja obozavam ono full tamne, jesu to crne ili? *o* btw ja sam te zamisljala da nekak mlađe izgledas, koliko imas godina? Ja vec imam veliki ormar pun robe ali da ti iskreno kazem ja nemam sta obuci :'''D ja kad kupim npr. neku majicu za 10 dana cu zakljuciti da je iznosena i ofucana.. uzasna sam :( al jedva cekam novi shopping! *o* Svezderu hahahah :* Onaj dnevnik me puno vise zainteresirao nego prosli put, jedva cekam nastavak, inace ja obozavam citat dnevnike hahaha (psst jednom sam pronasla rodicin i citala ga, bez griznje savjesti ahhaa) ;D Tvoja blog prica je nekako drukcija nego ostale, kod mene je nekako slicno taj pocetak ali poslje 2011. se dosta mjenja nego kod ostalih blogera.. ja sam isto dosla 2010. ali ne sjecam se tebe, msm, ja sam za tebe cula mozda prije nekoliko mjeseci ali tek sad te ono malo bolje poznajem xD Ja nemam pola tih programa sto vi imate u HR osim MTV-a hahaha, al MTV obozavam gledati pogotovo one emisije jer su jako poučne :) SpongeBob HAHAHAHAH to moj brat prati svako jutroooooooooo :'D 23-godisnjak loool... Patrik najjaci <3 Ni meni se ne svidja sto Doma stalno reprizira neke serije, ali PLL volim jer i inace volim fantastiku, trilere i te, sto bi moji roditelji rekli ,,gluposti,, :D This Is Us cu vjv gledati sama samcata kad izadje na netu :( zat jer nemam bas prijatelja koji vole 1D al glupo mi je ici sama u kino :/ Ja kad se god nakanim gledati Sulju nesto bude hahahah al mislim da je serije odlicna i cak mislim da je to JEDINA turska serija koju bi mogla gledati :') eto to je to od mene, nadam se da ti se svidio moj kilometarski kom :DD :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da u mom riječniku nema riječi ukočenosti :) ja sam ti vesela i pred veliki test iz matematike koji nam ovisi o ocjeni ;) jednostavno volim biti optimistična kod svega :)) i opuuuušteeeenaaaa hehe i volim kad ljudi tako misle o meni :) zato hvala ti ;* da dijete u duši haha tnx što ti se sviša moj način pisanja :) to jako cijenim kao i sve ostalo što kažeš o mom blogu :) yyyy svima se sviđa fotkicaa yyy inače ne volim kad ljudi komentiraju kako izgledam na fotkama i u dobrom i u lošem smislu jer ono svi su lijepi na svoj način :) imam 13 godina a izgledam ko da sam završila faks znam znam... o jes sviđa ti se blog priča :DD jeeejjj ja isto imam pun ormar robe koju ne nosim jer je tamo negdje daleko pa već zaboravim da ju i imam XD haha suljo XD 1d XD hvalača na dugom kommu trudit ču se i ja takve tebi :*

      Izbriši
  4. E, sada moram ručati, ali čim ručam budem ti kommao xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Zagrebe vraćam se tebi XD
    Ej Karlota post je mrak :)
    Andrea je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo, kakva je ovo poezija na početku? xD Hoćeš biti pjesnica? Ja zap. nez kakve su bake. Jednu nikada nisam ni vidio jer je umrla prije nego što sam se rodio, a druga je umrla kada sam imao 6 godina. Tih 29 kommova si svakako zaslužila jer ti je blog jedan od najboljih, to je sigurno! Dopunjaljku sam pročitao na TM i odmah mi se svidjela. Ti si je super uradila. Mislim da izgledaš predivno <3333333333333 Stvarno si lijepa. Tebi najdraže jelo musaka? Meni je to fino, ali sam jeo sam tri ili četiri puta u životu! Naj jelo su mi lazanje sa piletinom i šampinjonima, ali rađeni po receptu koji sam ja iskopao i dao mami da pravi xD I ja bih volio tetovažu, ali se bojim :/ Ne volim igle koje me samo žele probosti, probosti i na kraju izbosti do smrti :O Sad ne kužim, jel' ti ozb ne znaš šta je celebrity crush il' je šala xD ZD je sjajan, ali stvarno, moraš češće pisati to. Jedva čekam sljedeći zapis :) Mene si stvarno zainteresovala i jedva čekam da se još malo zaplete, heh. E, sad, ovo svima kažem... stvarno volim priče blogeraša. Nez zašto, ali jednostavno mi je zanimljivo čitati avanture ljudi sa blogova. Wow, iako ih ne znam, FoggyOggya, Anu i Antonelu već mrzim :@ I meni jako nedostaje Aidino ime Pufica. Totalno mi je priraslo srcu, heh. Jako mi nedostaje WCM. Blog za pamćenje. R.I.P. :'( Žao mi je, ali morao sam vas kritikovati. Msm. 'ajmo realno, da nisam ja, ko bi??? Niste mi baš rekle da ste ljute, ali sam primjetio da se čudno ponašate, pa sam skontao o čemu je riječ xD Sad je sve OK, zar ne? Čestitam na osam mjeseci PLH-a i na skoro pa 3. godine WCG-a :) Ti mene ubijaš ženo, UBIJAŠ me svaki put kada spomeneš nick. Nick je presmješan, a ja ga mogu gledati samo kada sam kod tetke u hrvatskoj, a to se desi jednom u godini, grrrrrrrr! Gledao sam ja iCarly i VICTORiOUS na netu, ali nije to to, bolje mi je na hrvatskom. Wow, koji sam ja retardikus xD Nešto drugo počeo raditi i ostavio ovaj komm nezavršen sat vremena xD MTV ne gledam, ali dok sam bio na moru jedna cura... Nebitno ko... Stalno je gledala onaj Jersey Shore ili kako već, hehe. Ako želiš gledati tursku seriju, pogledaj Kako vrijeme prolazi! Serija je vrh vrhova! Bolja od Suleymana i od svih drugih turskih serija! Ja inače gledam sve na Disneyu i par abc family serija kao i Teen Wolf. This is us ću gledati na netu... E, sad sam se sjetio da sljedeće sedmice idem gledati Štrumfove 2, jer nikako nisam mogao ranije :/ I to je to od mene! Kommaj mi pls! BB! PS: Daj izbriši ovu robot provjeru gdje moraš ukucati riječ i broj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nešto najgluplje mi je kada se netko boji staviti svoju sliku na blog. A ovako je to personalizirao i bolje.
    Hvala za kom, puno hvala i odličan post.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ee ljudi fala vam puno na komićima miceki
    Mirko jao meni koliki komm moram ti se odužiti za ovo. Nadam se da ai lijepo ručao haha XD omg fala što misliš da sam lijepa :) to mi puno znači :) stvarno sam morala reč da sam se naljutila al isse kak si skužio da se čudno ponašamo? Musaka ♥♥♥ da da te priče blogeraša.... često su tužne al Šta ćeš... haha Nick isse jadnik ti ja nezz kak vi izdržala bez njega kaj se tiče robota mislila sam da sam ga maknula :/
    Unique Yeah fala :) ne trebamo se bojati sebe jer svi su lijepi i nesmijemo se stiditi svoga izgleda to svakako stoji; )

    OdgovoriIzbriši
  9. Izvini, ali ja ne mislim da je uredu stavljati sliku svog lica, iako si prelijepa.. Zanimljivo mi je čitati vaše priče, i vidim da vam je bilo teško.. Ja sam još prvi dan dobio prvi kom ;) ZD mi je zanimljiv, ali mislim da to nije prava stvar za blog... Mosaka ;) heheh Nisam ju dugo jeo.. Sry što kom nije duži, ali neznam što napisati ;) Uskoro kod mene novi post, pa ću ti javiti ;) pozić

    OdgovoriIzbriši
  10. Heeeej,eeeh sad ja nisam prva -_- '' hahha xd. sve je preeedobro,Pufica?Aida? hahha xd,bilo mi je zanimljivo čitati My BS. aah da,prelijepa si mi <333 stvarno ne znam šta da još komentarišem nego idući put prvo meni javi da ja prva komentarišem hahah . <333 p.s:tvoja kosa je waaaa,prefina ,mislim ja je imam tek do ramena xd -_- teško mi raste a ja se svaki mjesec barem 3 puta ošišam bahaha xd, pa kako bi i narasla onda ? hahah xd

    evo pusa od mene :**** vtp <33

    OdgovoriIzbriši
  11. Novo kod mene, nije baš tema o kojoj bih trebao pisati, ali je o mom idolu, pa se i to more spomenuti... A, da... Je si li znala da je Ariana Beyoncein fan??????

    OdgovoriIzbriši
  12. Fala na komentarima
    Gorane brzo si se javio što me baš razveselilo :) da da ljudi imaju različita mišljenja o tim fotkama...
    Jej novi post i da znala sam da je ari Beyoncin fan iako ja baš i nisam :/
    Elmice ja i moja ljepota haha -_- ne morate mi govorit da sam lijepa jer to me nekako više vrijeđa nego veseli nezz zašto XD al tnx svakako kosaaaaaa moja se neda pročešljat haha XD

    OdgovoriIzbriši
  13. Pufica.. hahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahaha.... Zap., to ime sam smakela jer je to bilo kao moje ime na jednoj igrici, koja se zove Fantage, i onda sam napravila Blog o tome, ali sam ga brzo obrisala, i to ime sam imala sve dok nisam shvatila da ga nikad nisam smakela i da ga još uvijek imam xD Jako mi je drago što si napisala par lijepih stvari u svojoj priči o meni... Sad me je sve to posjetilo na WCM , ali i na WCG kojeg odavno nisam posjetila jer mi se samo ti javljaš i govoriš kad ima post na ovom Blogu, a Martina se nikad ne javlja =( Što se tiče tvoje slike, jako si lijepa, iako si zabranila da ti kommamo. Meni si stv. prelijepa... I mislim da se uopšte nebi trebala bojati staviti svoje slike, pošto si jednostavno.. prelijepa xD hahah... Moram ti priznati da mi se sviđaju tvoje oči... Što se tiče ZAČARANOG dnevnika, ja sam u potpunosti ZAČARANA s njim... Ovo ti jako dobro ide (yyyyyy) Da, ja znm. kako je ići kod bake... -.-' Ubijem se.. Moja ima TV, ali niti jedan program skoro ne radi =( Što se tiče ovih programa, meni se oni sviđaju, ali ja ne provodim mnogo vremena na TV-u... Jednostavno, nisam neki ljubitelj TV-a ;) Malo mi je žao što si rekla da ćeš uvijek stavljati sliku od Tay u svoje postove, a sad je nema =( Ali nema veze... To bi bilo sve od mog komma... Nije baš nešš posebno dug, ali sam izgubila inspiraciju za pisanje postova xD

    OdgovoriIzbriši
  14. Jojjj obožavam ove pričice o blogerima ;) Samo da znaš, ali ja već mislim da znaš, da ja obožavam WCG i da sam na njemu pročitala sve, baš sve postove... Ali sada nemam mnogo vremena za komanje, a nadam se da nećeš biti ljuta zbog toga... Post je skroz cool, ja i ne gledam TV baš puno... I kad će novi post na WCG???? Molim te da bude što prije ;) pozzz

    OdgovoriIzbriši
  15. eeeee. bas si me zatekla sa tom pricom o blogeru.bas sam se prisjetio svog pocetka sa blogovima.i samo da znas bas si lijepa.ovaj tag ti je super, bas kao i majin.eee, cek,cek, cek. pa ja nisam imao pojma da ovaj blog pise jedno od moje 2 najdraze spisateljice sa jednog od mojih bivisih najdrazih vinx blogova.i samo daq znas bolje se snalazis u teen stvarima, mada ni u winx stvarima nisi losa.sto se tice TV-a...pa ja na tv-u pogledam samo ponekad nekakvu dobru serilju ili film,ali ne bas puno...veoma volim blogerstory-e. molim te da ponovo pocnes kommati i meni: bokybloger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. O moji ljudovi fala vam svima od srcaaaa!
    uvjet je povečan na 25 što ste nadam se primjetili haha
    MIRKO oke brute sine (cezar XD)
    AIDA milo moje đe si? novi post kojom slučajnošću?ovaj me dirnuo u srce. aaahhh nije fora kad vi meni svi govorite da sam lijepa a ja to vama nemrem reč jer ne vidim vašu sliku :( i zato se osječam nekako užasno.aaaaaa oke hvala ugl. :* <3 ni ja nisam neki TV frik. i bit će Tay nemoj se sekirati ;) pa zar ne mogu da je u jedan post ne stavim Tay a da ti to ne primjetiš??? XD
    MARIJA WCG je u totalnom raspadu!!!!!al uskoro uskoro :) ;) fala što brineš :*
    BORISLAV kako si mi nedostajao sa svojim komovima :D hvala ti što si se vratio i blog sam ti već komala. ja winx i dalje volim jer sam u srcu još uvijek dijete hahaha i teen stvari su supp i nekako volim biti svestrana :) eto tnx :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaooo odličan post kao i svaki tvoj<333333333 ahhaha ovo za računalo je totalno jasno jer sam ja bila mjesec dana samo na phonu-,- jedva čekam album od Ari:D Ispunjalka je prezakon.I ti na ovoj slici izgledaš prezakon i predobro si se našminkala:) Posjećaš me na Lily Collins idk why ahahahah,al lijepa si:) Lana gif<33333333 OMG preslične smo hh.Začarani dnevnik me baš zainteresirao,zakon je:) Super je što si pisala my blog story jer to volim čitat.Ovaj gif sa strane je prekjut:3 Al ja bi tako htjela da su mi online frendovi baš pravi frendovi uživo,al jbg:/ I mene si spomenula jeeej<333 Ovaj blog je tako daleko dogurao i sjećam se kad smo komali samo ja i Aida,je se sjećaš? A sad imaš brdo i brdo posjećenosti i komentara:D Sjećam se i kad si mi rekla da si ti istra Karla sa WCG i ovog bloga i trebalo mi je duže dok se naviknem,al sad sam i sretna što je tak ispalo:) Sam i Cat aww:3 Tek sam sad primjetila Nutellu na misu kjut:333 Imam Maxtv i gledam sve moguce a naj mi je Jessie i MTV sve i Fox:) THIS IS US<3333333333 VEĆ SAM KUPILA KARTE I SPREMNA SAM HH MISLIM DA CU PLAKAT,AL DOBRO DOSTA O TOME HAAH.ugl. odlicna post i i love u <3

    OdgovoriIzbriši
  18. KIŠA PADA TRAVA RASTE KARLA XD
    ...još tjedan dana ;) see ya!
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
  19. Post ti je savršen! Slikaa ti je ekstra. Svi mi malo fotošopiramo slike xD Ugl. slikice su ti odlične,zaista mi se dopada ispunjalka i Začarani Dnevnik ti je ekstra mnogo mi se dopao. Ovo mi je mislim prvi ili drugi put da sam posjetila ovaj blog,ali od sada pa nadalje ću ga redovno posjećivati (bar koliko sam redovna heheh).. Hvala ti za kom na blogu! Kiss :*

    OdgovoriIzbriši
  20. Uhhh post ti je savršen znači presavršen! Prvo tvoj dugi uvod bas cool a onda ispunjaljka je pree super su ti odgovori i baš si lijepa kosa ti je savršena preeudga je sto mi se sviđa i bas si lijepa :* onda ovaj Začarani dnevnik je pre sada moram traziti kad si počela pisati ovaj začarani dnevnik pa da sve pročitam jer je preecooool.I znači jedva čekam sljedeći dio onda ova tvoj bloger priča isto je jako zanimljiva preecool jee, a tv time je dosadan da ti iskreno kažem i ne sviđa mi se! Slike su preeelijepee,i dizajn je cool znači samo tako nastavi i da idem i ja 29 u kino da gledam this is us i tako eto haj cao xp i posjeti moj blog mylifemysong-my.blogspot.com pa komaj ima novi post plss ajd cao

    OdgovoriIzbriši
  21. Super si ispala na slici!I na prošloj koju si stavila!Kao i uvijek,post je duhovit i kada god krenem čitati tvoje postove znam da ću se smijati.Fora je ova Nutella kao miš.Pa,znala sam cijelu ovu blogstory jer sam i sama bila u njoj,znala sam uglavnom ovo o tebi,i znala sam o kojim TV kanalima si ovisna.Ja mislim da su Doma TV i RTL 2 sasvim potrebni programi jer puštaju NMK i Ne daj se,Nina a kako su to dosta gledane serije,ovima što tamo rade se to isplati.Ovaj dnevnik mi je najbolji dio posta.Tako smješan i tako zakon!!Sada se i počelo nešto zakompliciravati.NAĆI MRTVOG ČOVJEKA PRIKELJENOG NA ZID,hahahahahha to me nsmijalo.Iako ne zvuči baš lijepo za stvarnost.Joj,zamalo sam napisala: kommaj WCG,al' sam se sjetila da i ti sudjeluješ u njegovu radu.I to bi bilo sve od mene!

    OdgovoriIzbriši
  22. eheej ,Carly ,novo kod mene ,pročitaj
    iamforeverdirectioner.blogspot.com

    eMMa <333 jedva čekam novi post <33

    OdgovoriIzbriši
  23. Vec sam čitala ovaj post,i ostavila veliki kom ali nije uspio pa mi je sada i malo mrsko opet pisati.Ugl..Dizz je premožćan znači *_*..htmlovi su extra pjesma je odlična ovo je prvi put da je čujem ali čini mi se da je od avril ali nisam sigurna..Post je super stvarno sto se tice Ari jedva čekam novu pjesmu i novi album <333.Dopunjaljka je super možda je i ja stavm na svoj blog.Divno je sto si stavila svoju sliku prelijepa si i sminka je *_*..Što se tice začaranog dnenika prvo sam pomislila da pises o sebi onda je dosla krv onaj dmar i sve pa sam pomislila da to sigrno nije tvoja škola ahahah xd.Jedva čekam nastavak inače super je :D.Omg zaboravila sam rekci da je cursor *_* nutella awww...My blogstory je prekrasna kod men je totalno obrnuta situcaija ali ako se ti slažeš i ako nemas nista protiv stavicu to u sljedecem postu :)).Vidim da gledas Sam & Cat možeš li molim te na mom blogu u kom mi reci gdje gledas pošto na nickelodeonu nema ali barem ja nisam primjetila :/..Ja najčesce gledam nickelodeon,mtv,fox ali i fox life.Naj serije su mi npr,icarly victorius btr i jos nke.Ali ugl imamo slično misljenje.Posljednje što sam u kinu gledala bilo je..uf zaboravila sam ime ali bio je neki animirani crtani ali znam da sam prije toga gledala asterix i obelix u Velikoj Britaniji hahah.Ali uzato za tri dana idm gledati This is us :DDD.Eto jakooo mi se svidja post i blog.Imam novi post na teensvijet.bloger.hr/ pa komaj :)).<333.

    OdgovoriIzbriši
  24. ćao ja sam nova blogerica imam novi blog od drugarice sam čula za blogove i svidjelo mi se zovem se alma i nadam se da ćeš mi posjettiti blog http://littlethings.bloger.hr/ I tvoj post je super slike su super i gifovi samo tako nastavi i posjeti me i reklamiraj me malo plss cao!

    OdgovoriIzbriši
  25. http://uniqueyeah.blogspot.com/

    Posjeti moj blog i pročitaj, komentiraj novi post.

    OdgovoriIzbriši
  26. novo kod mene i da, mozda ce te tema podsjetiti kao da sam od tebe kopirala li ustvari sam davno pocela pisati ovaj post :$ witch-world.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  27. hej post je super,sviđa mi sed dopunjaljka a blogstory je supač,malo čudan alieto HAHHAHA.začarani dnevnik je super,sviđaju mi se slike,malo komam žurim,ali ugl.ima novo kdo mene na blog pa komaj..

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!