I don't care,I love it!

Hejj!Odmah na početku,kažem vam,ovaj post će biti zanimljiv :) Dosta dobro vam ide komanje i stvarno big tenks na tome <3 sve vas volim :*
Ovaj post će obuhvaćati dosta toga....Bit će nekih stvari koje Maja voli a bit će i nekih stvari za koje ćete misliti da sam kopirala od Aide.Naime radi se o jednoj temi How I met music?.Možda se sjećate tog Aidinog posta ali odmah da kažem da sam ime izmjenila jer je ona stavila How I meet music odnosno ostavila je glagol u sadašnjosti dok sam ga ja prebacila u simple past :) Oke dosta engleskog!
Znači ne želim da mislite da kopiram Aidu ili tako nešto!Molim vas nemojte to mislit XD Jednostavno sam i ja htjela napisati kako sam saznala za neke istaknutije pjevače koje trenutno slušam.
Uz tu temu ću vam pričati i o školi i prvom danu škole koji je jednako poseban kao i zadnji.
Meni je baš fora uči u učionicu i ugledat kako te nove knjige koje je Bandić osigurao čekaju na stolu.Jer znate dugo nisam opipala novi udžbenik jer zadnjih godina kupujem one polovne,rabljene.... Iako nema niš loše u tome.Ali ipak mi je draži miris onog novog matrijala.Znate kad kupite novi OK! pa ga otvorite pa taj miris...Haha...Prolupala sam kad volim miris papira XD
E i da, jedna nova blogerica je zamolila da joj pomognem oko reklamiranja pa bih vas lijepo molila da posjetite njen novi blog http://littlethings.bloger.hr/.
Eto pa da krenemo??? O i da!Ovo je 15. post :D Ide nam ide :) Hvala na svim komentarima na svim postovima. Volim vas.I da to sam već rekla XD

Kako to vrijeme leti...Škola....Evo je tu,pred vratima....A ja nisam ni trunčice pocrnila iako sam u kampu čubila mjesec i pol.... Haha.Eto nezz šta da kažem pa krenimo s namjenjenim ;))
Prvo o čemu pišem je prvi dan škole ili Dan D haha XD

Uskoro je tu!Za par dana :D zapravo bolje rečeno u ponedjeljak 2. rujna :) Krećem u sedmi i imam nove profače iz fizike i matke jer su ovi službeno postali penzići.Takva vam je moja škola.Imate 3-4 mladih profesora a sve ostalo predumirovljenici -__-.Al imam što imam i moram se nekako snač :) da da ovo desno ;)))

Znači radi se o tome da ja nikako ne mogu smisliti što ču obući za first day of scool.Smislila sam ali to je bila neka ljetna kombinacija a ovaj tjedan je jako zahladio pa sam odustala od nje ali sam vam ju svejedno uslikala :) Mislim, pokušavam se što više ponoviti za novu šk. godinu tako da sam :
  • obojala kosu u ombre plavu
  • kupila nekoliko majici za jesen
  • kupila trapke (imam ih previše al dobro XD)
  • kupila martensice
  • pospremila sobu (bravo ja)
  • kupila bilježnice i sva ona sranja koja nam trebaju za školu
  • obnovila garderobu i dala limačima sve ono što mi je malo a stoji u ormaru
To je sve što sam uradila :)) sad sam skroz nju i takva želim i ostati neko vrijeme a onda napokon idem nakupovati pulovera za zimu.Obožavam ih *O* *O*
Dakle,stali smo na onoj kombinaciji.To su kratke traper-hlačice koje nezz di sam kupila haha XD i sweet majica iz C&A :)
Ako se pitate što je to iza, to je moja posteljina od kreveta.Haha čuuudnooo XD Ugl. ako su mi hlače velike stavim remen (aaammm ofk?) a da bude u skladu s combination to je ovaj pinky remen iz Benettona (ili kak se već piše O.o).
Tu rozu majicu ne nosim onak nego ju strpam u hlače jer mi se to čini modernijem a nekako mi se vidi struk :) hehe ja i moja linija....

Naravno vani ne idemo bosi pa ja na ovu slatku kombinaciju nešto skombiniram haha.I to su naravno nove marte koje sam kupila.To je ona skroz hot pink boja a ja inače volim biti uočljiva po nečemu :) hehe takva sam.Ova druga slika je collage natrpan s puno slikica.
Znači za prvi dan škole onak ne pretjerano šminke.Msm. ja se inače tijekom škole uopće ne šminkam nego eto ponekad malo sjenila i to je to.Jer valjda me neki razumiju kad spomenem tjelesni.A meni se ne da svako malo trčati u kupaonicu da popravim tuš.
Ove naušnice na prvoj slici su pre savršene.Neki dan mi ih je kupila frendica i obožavam ih ko i ovaj lančić s imenom koji sam isto dobila od jedne frendice za ročkas.I tu je taj presten al to je ono bzv.... 
Parfem koji planiram koristiti ove šk. fodine je She....is fun! koji supp miriše i isto sam ga dobila za ročkas XD.Ovo kraj parfema je pre njami mlijeko za tijelo L'Occitane.
Eyeliner koristim samo kad idem van ali u školu nikad jer moje frendice su na to osjetljive.Sve uvijek ispituju "Zakaj se šminkaš?Zakaj se šminkaš?" pa daj me pustite čovječeeeeeee! Imate svoj život boook!!!Haha oke. Maskara mi i nije bitna pa zato uvijek kupim onu koja mi padne pod ruku haha sve su mi iste. Zato uzmem ovu Essence al mislim da se već osušila koliko ju ne korstim XD jer uvijek uzmeme maminu Max Factor.
Sjajila imam barem desen od kojih koristim hmmm dva XD Nadobivaš ih i onda neznaš kud bi s njima. Koristim ovo Tint it! koje mijenja boju,ovo na dnu od jagode Essence i jedno od Maybelina Mini Colo Rama ee pre slatko jee <3 
Kako je u ovoj kombinaciji sve rozo znači da ču i nokte nalakirati u rozo iako nikad ne lakiram nokte jer opčenito nemam strpljenja za ništa a kad se lakiram stalno mi se trza ruka pa poludim XD
Labelaaaaa!!!!Njih imam više od sjajila al imam neka koja su mi posebno draga.Ovo Balea skup s dezićem sam također dobila od frendice za ročkas.Zaim imam Nivea Angel Star koje sam dobila od nekog vrlo posebnog :) he he mystery hahaha i ovo Rosal mi je isto drago iako za moj ukus smrdi XD ima neki čudam miris na dunju a ja ne mogu smislit dunju... Volim i ovaj balzam za usne Essence Laughing i to mi je neš najbolje od svega jer je praktičan.I samo ga namažeš na usne i to je to :) simply.
Da završimo rozi ugođaj stavit ću svoj rozi Swatch i jednu od ovih dvije maskica na mob.Sve rozoooooo!

E ja završila i sad je vrijeme za novo intrigantno (oke oke nee) poglavlje ZD-a :D Uživajte!

ZAČARANI DNEVNIK

24. rujan,utorak
Dnevniče,
jučer nije bilo škole.Ne želim govoriti zašto.Kea mi se nije javljala na telefon.Najradije bi ubila cijelu tu školu!A da se razumijemo od sad na dalje ono što moram obavljam vani u grmlju i neću se približiti onom toaletu bluže od 5 metara!Danas u školi nema Laylotte.Baš me zanima što je bilo s njom!Dobila sam 3 iz matematike i dvije petice iz tjelesnog.Svi su nekako čudni...Mislim,normalno da su čudni kad su prije nekoliko dana pronašli mrtvog čovjeka ovdje!
***
Ispred škole sam i čekam Keu.Otišla je nešto kod profesora iz engleskog.
Dogodilo se nešto što sigurno nije bilo namijenjeno da ja vidim!Onaj mali Mitch,onaj čudak...Držao je plamen u svojim rukama!Ne sjećam se kad smo to učili na kemiji!Zapravo,o uopće nije moguće!!!O ne!Dolazi Kea!
Pišem sutra!!!

Jest da je malo kraće ali mora se malo probuditi nego iščekivanje :)
Krenimo dalje :D odnosno krenimo s temom How I met music? ;))
Dok sam bila klinka nisam imala pojma da uopće postoji glazba jer sam po prirodi bila glupa kao sva ostala djeca koja su bila sa mnom.
Ali od 3. razreda pa nadalje počela sam shvačati da je glazba super pa sam tada krenula u glazbenu školu.
Tada sam počela i otkrivati za neke pjevače poput Rihanne jer sam imala stariju sestričnu koja obožava Rihannu.
Onda sam se zapalila za Lady GaGu iako je nikada nisam previše voljela jer jednostavno nije my type.
Za ove današnje pjevače sam otprilike otkrila 2010. kad su nekako dolazili masovno novi singlovi,pjevači,serije....I tad sam se ono do kraja zainteresirala i shvatila tada da više neću moći bez glazbe pa sam si kupila MP3.Ove godine sam skužila da obožavam bas u pjesmama i uvijek ga do kraja pojačam na ekvalizatoru jer jednostavno volim glaaaaasnooooo i uvijek kad nekome dam da sluša na moje sluške neke moje pjesme oni uvijek kažu "Đizes,kako ti je ovo glasno!" al mene zaboli jer je meni i to tiho.Nekako se navikneš.A i kad idem u glazbenu šetamm trotoarom kraj magistrale gdje prolazi puno autiju pa je normalno da ću malo pojačati glazbu jer inače ni bih čula....Eto, mali uvodić :)
Sad bih vam htjela reći kako sam upoznala i zavoljela neke svoje glazbene idole i da vam ih nekako približim pa da ih i vi zavolite :)
I prva je Tay :D Za nju sam čula još onih davnih godina ali kao i na sve ostalo nisam obračala pozornost.Počela sam ju nekako "slušati" prošle godine i to od onda kad je izašao Red i kad je počela popati jer ja inače ne volim country.Red mi kao i pjesma nije neka ali su mi se dopale I knew.... itd XD i još par njih.Ne mogu reći baš da sam bogzna kaj swiftie ali znam da ima pre super frizuru i ona je razlog zašto sam si ponovo skratila šiške.
No sad kad sam ju vidjela na MTY VMA 2013...Ošišala se do vrata a šiške je maknula lakom :( šmrc nije da je to sad nešto ono bljak kao Miley ali stvarno je bila lijepa s dugom kosom...Ust. shvatila sam da Tay volim više zbog izgleda nego zbog pjevanja.Ali sigurna sam da nisam jedina ;)
I tu je sad Sel....Ponovno se vraćamo na moju stariju sestričnu koja je stanovala odmah pokraj dućana s DVDovima.Imala je jedan DVD po imenu Cinderella Story odnosno neš duže al nezz kaj... Ugl. kad sam pogledala taj film totalno mi se svidio pa sam si ga i ja kupila :D i svidjela mi se pjesma na početku Tell Me Something I Don't Know.
I tako sam stalno gledala tu Pepeljugu a onda sam jednom okrenula Disney i vidjela Pepeljugu u Wizards na Disneyu *O* I sad ja poludim "To je ona Pepeljugaaa!!!" i onda mi je neko reko da se zove Selena Gomez i onda sam poslušala Who Says i zaljubila se u tu malu smeđu.
Danas je volim ko nikoga....
A tu Još jednu priču o Pepeljuzi moete pogledati bilo gdje jer je ima svugdje iako je iz 2007. godine.Nedavno je bila na Novoj TV ako iko gleda taj kanal....
A sad....Ari :D moja ljubav moje sveeeee!Ona....nikada neću zaboraviti taj dan kad sam došla kući a tata je raspakiravao MaxTV i kad sam prvi put sjela na svoj crveni kožni kauč (nepotrebno) i upalila taj narančasti kanal Nickelodeon *_* neopisiva sjećanjaaaaaaa *O*
I onda sam počela pratiti te neke serije na Nicku i onda sam naišla na VICTORiOUS koji mi se nikako nije sviđao i stalno sam ga preskakala,a onda me jednom BFF natjerala da pogledam jer se njoj svidio i gle fkt. nije loš.Victoria je bila super,Elizabeth....Ali ko je ta mala crvenaaaa????Pa to je Ariana Grande!Pisalo je na početku.Kad sam čula njen glas došlo mi je da se upitam da li zaista netko može imati takos savršen.Može pjevati sve oktave i sve tonove i tako je prekrasna i mlada.... Ali nikako nisam voljela njezinu kosu...Ni ona ju isto nije voljela ali morala se obojati radi uloge Cat u VICTORiOUS-u.Al evo završio je i sad ponovno ima svoju prekrasnu kosicu.
Prva pjesma koju sam čula od nje bila je Put Your Hearts Up što je i bila njena prva službena pjesma.I sad evo je na vrhuncu,svi pričaju o njoj i povezuju je s Nathanom Skyesom,Bieberom i svim njima a zapravo je samo Jaiova <3 Volim ih!3. rujna dolazi njen Yours Truly i ne mogu čekati!Arianator 4ever!
I onda evo sad je tu BTR kad smo već kod Nicka.
On je moj prvi pravi bend koji mi se ZAISTA svidio.Nakon njega sam zavoljela Imagine Dragons,The Wanted,Janoskians i to je uglavnom to.Ali BTR je uvijek BTR i nezamijenjiv je!Prvo sam mislila da je to samo serija a onda sam vidjela da u seriji pjevaju pa je bilo očito da su nekakvi glazbenici.I eto danas ima zid pun njihovih postera i uskoro šaljem sliku u OK! za najvećeg fana jer imam i njohv drugi album :) Rusher <33
Zadnje ali ne i manje važne su britanske ljepotice zvane Little Mix.One su savršene!Uvijek će to biti!Nitko ih nije podržavao u njihovim snovima a one su ipak uspijele!I sad se one smije onima koji su ih vrijeđali!To su i zaslužili!Ja sam ponosan Mixer otprilike sredine prole godine kad sam slučajno naletjela na YT-u na pjesmu Wings i onda sam mislila da je to još jedna propala ženska grupa i onda su o njima napisali u OK!-u i jednostavno sam odmah znala "To su te!".Jade <3 Jesy <3 Perrie<3 Leigh-Anne <3

Nadam se da vam se svidio moj monolog i da ćete ostaviti komić i tako 25 puta kako bi došao moj novi monolog :) hvala vam za 32 komma <3333

by:Carly B
napravljeno:30. kolovoz 2013.
komentari: ovaj post je jedan od mojih nadražih nadam se da dijelite to mišljenje sa mnom ;) uskorooooo školaaaaaaaa
planovi: možda sad za vrijeme škole bude kratkih pauzi jer treba učit ;)
uvjet za sljedeći post: 25 komentara



31 komentar:

  1. waaa ,ja sam prva ,eto vam na , xd. hahah imam jednu kritiku moglo je biti duže,nabrzaka sam stigla do kraja. mislim Carly ,znam ja da ti to možeš bolje,just kidding, vidim ti pravo spikaš taj Engleski ,ahahha xd ... Zanimljiv mi je post.
    Al nema nigdje Katy Perry to mi je -_- JK. nezz šta da više kažem ako se sjetim još čega neće biti problem ako švrljnem još koji komić jel da? haha

    VTP <333 :*

    eMMa

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislim da nije fer to što vi iz Zg dobivate nove knjige jer većina koja živi u Zg ima zaposlene roditelje i u boljem su financijskom stanju nego neke obitelji iz moje okolice koje si same moraju priuštit knjige... No dobro, nikad ništa nije fer pa ne mora ni sad bit. Nekad su ovi "predumirovljenici" bolji od mladih :D a nekad je obrnuto, sve zavisi od osobe :) pitaju te frendice zašt se šminkaš zato što si tek 6. završila. bez uvrede al si još dijete. ja u tvojim godinama nisam ni znala šta je eyeliner, al očito svaka iduća generacija sve ranije odrasta. kad budeš 8. razred i kasnije vidjet ćeš da im nikakva šminka u školi neće bit čudna jer će se svi šminkat i to je tak ok. ti imaš laaaaajk 13 god? inače post je fora kao i uvijek :D sviđa mi se jako ovaj dio how i met music :) -stella

    OdgovoriIzbriši
  3. Waaaaaa*_* .Pa mislim savršeno pišeš ,prvo tvoj neki kratki monnolog na početku je pree,zatim školaa neeee ubiću see -.- jojj mrsko mi je al ono realno mora se ova tvoja kombinacija za skolu je bas pre super je msm extra.Začarani dnevnik kao uvijek jee preeeeeeeeeeeeee msm najbolji jeeee jedva čekam sljedeći dio.Onda how I met music,PREE je superr si napisala slike su extra i jedva čekam sljedeći post i samo tako nastavi ja nemam novih postova al opnekad me posjeti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zašto meni nikad ne javiš da pra komentiram?Ponekad se pitam zašto ti uopće komentiram blog pa ja ni ne znam što je to.A i budimo iskreni fakat nikad ne čitam postove XD Još 2 dana...
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
  5. eee... Za početak, ja uopšte ne mislim da si kopirala moju ideju, iskreno, jako mi je i drago što si pisala o tome =) jeeejjj!!! Tay u ovom postu <3 Duša moja <3 Zapravo, nezz odakle ti to, ali Tay nije bila na premijeri This is Us i evo kolika joj je sad kosa: http://www.taylorpictures.net/albums/concerts/2013/redtour/sacramentocalifornia/normal_050.jpg - Ne toliko kratko xD Tay je definitivno moj uzor i ne samo u izgledu, već u svemu =) Gledala sam ovu pepeljugu i meni se baš sviđa... awwww... Ari... Da, zbilja ima predobar glas. Da li si gledala kad je na VMA-u pjevala na crvenom tepihu u onoj plavoj haljnici?- Meni je bila precool. Tad sam skroz vidjela da i uživo ima predobar glas... To je nešš ne opisljivo. Ali je Tay ipak Tay xD Swiftie Forever ♥ Začarani dnevnici... Malo je kratko. Iskreno, možda da je bilo malo duže ? Što se tiče škole, meni počinje 2.9. i iskreno, dođe mi da plačem xD I HATE SCHOOL... hahah... I uopšte se ne pripremam, jer mi se od tih priprema samo plače... A kao da je juče bilo ono bacanje svesaka =( I sad mi se plače xD Znaš šta? -Ja bih ti sad rado napila dvometarski komm, ali sam dns. dobila temperaturu.. Nezzz kako, možda zato što ostavim prozor otvoren dok spavak, ali me malo viš boli glava, tako da, bb... Nemoj misliti da namjerno već završavam ovaj komm, ali stv. sam sad umorna... bb -.^ I da, jedna mala primjedba... Možda bi moglo biti samo malo malo duži post =)

    OdgovoriIzbriši
  6. A jojjjj... Što me napominješ???? Nisam se ni malo odmorila, al sam se još više umorila i NEĆU U ŠKOLU! I ja kupujem polovne knjige ;) hehe Sviđa mi se tvoja školska kolekcija ;) Da li to tako da nazovem??? Ugl, sve je cool a posebno dio o pjevačima, ali bih ja dodala više njih i napisala bih samo jednu temu.. haha Previše sam zahtjevna ;) ZD me je zanimao i žao mi je što je kratak :(((( Sry što kom nije duži i jedva čekam taj novi post na WCG je vi ga pišete najbolje ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. ZAČARANI DNEVNIK=KRATAK :((((((((((.Ja uvijek kupujem nove knjige tako da me miris novog papira baš ne uzbuđuje previše.Uh,a nisi navela od koje frendice si dobila te naušnice...c-c-c.Ja još nisam obnovila svoju jesensku garderobu al' budem sad,ovaj vikend.Sviđa mi se ova tvoja nova majica!Jooooj,stavila si naslov u simple past,hahahahahaha.Post je komičan kao i uvijek,jedva čekam novi i to je sve!!!!!!!!Oh da,mogla si spomenuti da je premijera filma This Is Us.Pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. hahah Simple Past ;) hahah Nemogu se prestati smijati ;) Cool stvari ;) Ja sam se pobrinuo za sve ;) Za početak sam kupio dvije majice, košulju i jedne farmerice, ali posle početka će biti još više ;) Podjelio sam svo odjelo po kategorijama i mislim da mi je sada malo lakše naći stvari nego kada mi je sve bilo nabacano ili po sobi ;) heheh Trebao sam otići srediti i sestrinu sobu jer mi je ona pomagala oko moje, ali to sada nije bitno.... Mrzim one stare knjige koje kupujem od sedmog razreda, a sad sam osmi ;) Možda si trebala dodati malo više pjevača/ica... Bilo bi zanimljivije ;) A, da... podsjetila si me da moram pregledati i parfeme jer su mi totalno neraspoređeni, pa se moram pobrinuti za kosu.... Sad mi izgleda kao puno toga... Bolje da ja počnem s tim jer sam kući još samo sutra, a u nedjelju moram na rođkas i.... onda škola....

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam ovaj tvoj post hahaha <3 ja nekako volim ove neutralne, sve po malo, pogotovo ove sto pises o sebi a i duzina mi je taman :D Da, sace skola i ja sam jos uvijek totalno isfrustrirana zbog tog prvog dana i sve ali nekako mislim da je ova vecer malo promjenila situaciju, jer znas da imam problem sa samopouzdanjem, prilazenjem i tak to, ali vcrs sam se nenormalno raspricala s nekom curom koju znam jako malo iako sam mislila da je umisljena (a i je malo) ali ocito me gotivi vise nego prije xd Ugl ovo si sve super opisala i jako mi se svidja SVEEE sto si spomenula da ces prvi dan stavit na sebe haaha ali ja msm da to nikad nebi obukla jer znas da moj stil nije bas pinky hehe :$ dje nadjes one precool maskice? ja kad sma bila na moru bile su ugl one sto im je otvor za fotic na vrhu a kod mene je kao kod tebe u sredini :( Predivne su midnjuse <3 Ja ne volim bas balea proizvode jer su mi premlaki, i evo npr kupila sam neki gel za bubuljice i nanosim 100 puta na dan i nikako da se osuši -.- ne volis se sminkat? hahhaha a daj, ja sam ovisnik.. nikuda bez BB kreme, olovke, tusa,sjajila, parfema i naravno maskre, omg.. ali thanks god dosta njegujem kozu lica pa nakon BB kreme uvijek stavljam nesto za hidrataciju... ali tus i maskaru obozavam jer mi lijepo istice oci <3 kod mene se gotovo sve frendice dosta sminkaju tako da mi nemaju sta prigovarati :P ali ja mislim da je ok sa 13 godina poceti pomalo, ali ono, nista previse upadljivo :) začarani dnevnik je bio pre krataka ali ok, zainterovana sam hahhaha.. ovo sto si napisala kak si upoznala muziku je skrooooooooooz zanimljivoo :D Ja sam se jos od malena zanimala, oj kad se sjetim samo onih Barbie crtanih (sto su u biti bili mjzikli :'D) pa kad sam trazila tekstove tih pjesama i pjevala hahaha... definitivno najdraze pjesme iz onog ,,Princeza i seoska djevojcica,, jel se ono tak zvalo!? xd A onda je dosla Miley (koju sad nikako ne mogu bas kao ni ti), pa Gaga koju i dalje obozavam ali dosta manje.. ali dugo mi je bila veliki uzor ;) Taylor sam voljela prosle godine ali sad vise ne.. iako volim par pjesama li nju kao pjevacicu i to.. ne :) ja obozavam country hahaha <3 LM isto volim :), BTR su mi totalno cool i simpa decki (Logan gori *__*) ali zao mi je sto nemam Nick pa nisam mogla gledati njihovu seriju :(, Ariana mi je uzasno slatka i draga cura, glas joj je prefantastican i bilo bi super kad bi ga mogla sacuvati heheh, msm dobro iskoristiti xd, a ja obozavam njenu crvenu kosu iako je i smedja divna :) Sel mi je ok kao pjevacica ali vise volim njene filmove i glumu hheheh :) Heeej i ja volim miris OK!-a kad tek uzmem HAHAHAHHAHA najbolji miris definitivno, ja ko luda mirisem novine, ono, kad god imam priliku, uf *O* UGL PREDOBAR POST I HVALA STO SI KOMALA MOJ,SRETNO U SK PRVI DAN IIII NADAM SE DA JE THIS IS US BIO ODLICAN - A KAKAV BI DRUKCIJI TREBAO BIT (ja nemam directionera da idem gledat :() pusek :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Post je baš cute, nekako kratak al' zanimljiv :) ahhh.. uskoro škola, jedva čekam da vidim društvo ali ne i učenje, ispite i odgovaranja.. blago tebi što ćeš imati nove knjige.. i da znam o kojem mirisu govoriš *__________* ja to obožavam.. što se tiče šminke... lol ja se čak u to uopće ne razumijem, ne šminkam se, a sad ću 8 razred...nemam pojma zašto, tata kaže da se furam na prirodnu ljepotu o.O
    How I met music? je baš zanimljivo i sve si super napisala.. Little Mix <3333333333

    OdgovoriIzbriši
  11. Napokon komaaaaaaaam<333 Post je odlicaan:) Sutra je skola,hel no!:( Nikako se ne mogu pomirit s tim i osjecam se dns kao da trebam nes ucit za sutra,idk:( Blago tebi imas nove knjige,ja sam svoje skoro sve dobila od rodice.I kod nas su u bivšoj školi svi stariji profesori bili hh,al dobro ode ima mjesano.Sretno s kemijom i fizikom lol.Uh kad bi ja mogla odvojit bar jedan vikend ma sta vikend trebalo bi sto godina lol da sredim ormar i podijelim robu,al nikad mi se nedaa i uvik je nered u ormaru.Super si stvari napravila,a ombre ti odlicno stoji.Ja sam ponosna na sebe jer sam ovo ljeto imala plavu kosu hh.Bas je slatka ova majca,al ja inace mrzim C&A ducan to je za mene smece eto sta.Slatke stvarcice:3 Jel bi mogla slikat sve svoje maskice? hh i cool marte,mada nisam osoba za njih.Začarani dnevnik je skroz mal,ali okej.Ne znam hoće li se Aida naljutit sto si je malo kopirala,jel vjeruj mi ja bi,ali okej hh.Super si ionako to sve napisala,a ja od ovih svih slusam jedino LM.BTR nikad nisam volila ni Seleni ni Taylor,just sayin'.Nemam vise vremena za koomat,a i ti si mi ostavila manjii kom,al okej,byeeeeeee

    OdgovoriIzbriši
  12. Ljudeki moji ljubljeni ma sve vas volim! vaše komanje me jednostavno nadahnjuje da još više pišem haha XD znači moja prvašica
    ELMA uvijek sam za još koji komm ;) he he katy O.o nju nikada ne zaboravim i iako ne pišem o njoj baš bog zna kaj stalno razmišljam o njoj i vrtim njenu roar :))
    STELLA volim tvoju iskrenost ;) ja msm da je sedmi supp za početak s šminkanjem i nije da ja sad nrš pretjerujem... stavim sjajilo i to je to al znam te male limačice ono dođu u školu ko neka mala strašila isse... zgl šminkica je totalno sporedna ;)
    ELMA eeeee znam da ti voliš moje uvode tnx na komu jedva čekam kod tebe :*
    ANDREA večeras van??
    AIDA dap tay :)) jadnica bolesna :'( al gled to s vedrije strane nećeš morat prvi dan u školu ;)) i onda nema plakanja :) što se tiče te premijere valjda sam se nekako uživila XD ono gledala sam ga pa me se skroozz dojmio...pa ne bi bilo logike da je tay bila tamo kad je to bilo u londonu al ugl. mislila sam na vma i već sam ispravila grešku da se ne zbrukam ;))
    MARIJA da da škola -_- i cant believe
    MARTINETINA dajte msm kaj se svi ljutite što je zd kraći!!!??? ono msm jednom kraći jednom duži u čem je problem O.o hehe okeopet sam se zanijela -_- tenks martina danas nam je ročkaaaass na WCG-u :D
    GORAN da da ta crknuta garderoba... ja sam slično tako ko ti.kupila sam sad par komada pa sad kad zahladi navaljujem na pulovere ;)
    HELY ti se uvijek isprsiš s tim komom :O tenx na tome. da i ja isto imam nekkih problemčića s tim prilaženjem... na primjer da te sad moram upoznat isse čovječe ja bi se ugušila od srama... al inače kad imam neko svoje mišljenje uvijek ga kažem i ne želim šutit! e da barbie :') moja frendica ima par cd-ova pa ja i ona hahahaha XD
    NUTELLA ee disi. dugo te nisam čula :D o daa taj miris *O* šminkica da da... nije ni da sam ja sad neki ovosnik -_-
    MAJA eeeeeeeeeeeeeeeeee jap školetak je tuuuuuuu kemija fizika O.o gr gr plavušoooooo XD kaj???nemoj mi vrijeđaaaattt c&a >_< znaš kak se sad ljutim na tebe!!! uopče nije loš! marka je njemačka a ne kineska ili tak neš. nije da je vrhunski al se da nešto kupit. imaju supp trapke :)) al newyorker je ono fkt nezamijenjiv. on nekako uvijek ima ono što je sad u trendu. suuuvremeeenoooooo. a c&a ima super grudnjake haha XD aida se ne ljuti tenks gad :OO manji komm? znaš nemoj se ljutit što ovo kažem al nekako bi te sad udavila XD ostavila sam 3 komma :'( prvi je bio piiiippp ali druga dva sam se fakat potrudila a ona tvoja priča o van direkšn me nekako...potakla na razmišljanje.... hehe

    OdgovoriIzbriši
  13. hej post je super,sliek su super,posjeti ću ovaj blog ,jedva čekam da ovo pročitam
    kombinacije su super.slike su super hihiihimaskice su awwić a ja imam šareni svačov sat xD HAHAH
    dnevnik je super,sviđaju mi se dešavanja i se je super.jao kad se ja sjetim pjevača koje sam slušala hahahahah
    aaa litle mix ihhihihi *O*,samod a znaš ima nova vila koja se zove jade a dobvila je ime po našoj jade,to sam pročitala kod marije awwić.
    one su sada najpopularnije girl bend hihihi,a a spice girls su na 5.mjestu ihhi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ej aminaaa <33 tenks
      nisam znala ovo sa lm :P al fora isse i ta jade baš kul :)) spice girls su tak stare ja ih ne bi stavila ni na peto mjesto -_- ono nije da ih sad vrijeđam ali nezz ko ih sluša hehe isto ko i beatles...
      tnx na komichu :*

      Izbriši
  14. Znam da nećeš doći u ovoj kombinaciji ;) jel tak?Meni ne možeš lagat curo!Sutra u pol jedanaest ;) vidimo se :* (jeb. samo udžebenici O.o Gdje je njima mozag? znaš ko je ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo ti na ;) i radne su tu :D a sad treba još mapu i atlas -_-

      Izbriši
  15. Dug post, niceeeee.
    Evo vraćam komentar kako sam obečao !

    OdgovoriIzbriši
  16. Heeej imam novo iamforeverdirectioner.blogspot.com emma javi kada bude novo. kod tebe

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post. Jako je zanimljiv imala si pravo. Super ti je muzika. Žurim ručat pa u školu -.- Komaj blog u imenu, bb!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ljudi gdje stee????? :( slabi ste mi nešto emma komala ja prva ;)) heh i tnx ari ♥

    OdgovoriIzbriši
  19. eee... Samo da javim da imam novi post, pa mi kommaj kad stigneš: swiftie-teenagedream.blogspot.com -.^ Javi i Martini -.^ ♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Kaaad će novo Carly??? xd
    emma,jedva čekam <33

    OdgovoriIzbriši
  21. Jejj napokon komam xddd..Dizz je isti *_*..Pjesma je super ,moras mi reci ko ovo pjeva xd..Sry sto ti dugoo nisam komala ali skola -.-..Počnimo od kraja..Inace post je extremno super ;)..Littlee mixxx to je prvi ženski bend za koji sam čula,na prvi pogled su mi se svidjele po izgledu,preslusala sam im pjesme i glasovi su im super jednostavno su me očarale kao ni jedan drugi bend osim 1d-a..I ja sam za njih skontala preko Ok-a :D.BTR su i super,znam par pjesmica..James mi je pree *_*..Gledam ih na nickelodeonu i pratim pjesme ali nisam neki rusher ://.Arianaa <333.Vidjela je na nickelodeonu činila mi se presavršena.Ima super glas koji mi se previse svidja,prezgodna je,prelijepe oči i prelijepa je jednostavno je moraš voljeti.Za Selenu sam čula davnih dana i vlim je i nekim sam dijelom selenator.Za tay sam davno znala ali nisam znala njene pjesme.Otkako je bila sa Harry-em puno bolje sam je upoznala.Volim njenu pjesmu alright a ostale nez osim i now you... ali mi nije nesto ://.Vecina directioner je mrzi ali ja je volim malim dijelom..Mislim da i nije bas lijepa,ponekad me nervira i ima predobar glas :))..Ti si na slican nacin otkrila sviju njih i ugl.sve isto slusamo xd.arianubtr,selenu,lm <33333.Začarani dnevnik je malo kratak ali je zato super.Nezzz jel ti to izmisljas ili odnekle prepisujes ali je super iako ti pises onda si veoma talentirana :).Jedva čekam nastavak <33.Ova slika sa stvarima ti je super.Previse mi se svidjau naušnice,maskice i roze marte *_*..Labela koristim i ja baleino i nekad rosal mada ima i drugih okusa osim dinje a ni ja nmg dinje -.-..Ja bih nokte radije obojala u plavu nijansu ko šorc jer je po mom ukusu malo previse roze.Ako si se ovako bila obukla bila si *_*..Sjajilo koristim jedno iz avona od breskve *_*..A ti ih vidim imasss.Taj parfem je totalno fora ,previse mi se svidja voljela bih vidjeti kako miriseeeee.ja ne koristim eyliner ali si upravo za drugarice,omg kakve veze ima so se sminkas?Mislim da tebi predobri to stoji i jos maskara *_*..I ja ponekad npr.za neku svečanost uzmem od mame xd.Ove nausnice mi se previse svidjaju blago ti se ovakve stalno nosi vic u victorious <33.Lančić je precool.I da,užasno mi se svidjaju martinkee *_*.Ombre plava awiccc bas si preslatkaa ondaa *_*..Za skolu si inace sve upravu -.-..Eh,ako napises novi post upravo sad dok ti komentiram ubit ću se,znači ubitt cu se..Komentiraj mi blog imam novi post i tebe sam spomenula :)):*

    OdgovoriIzbriši
  22. Ok ja sam nova pa eto da redom krenem xD.dIZZ JE *___*,post je super,predobro pises,sve koje slusas su *___*.Meni je od njih sve najj Selena mada nisam neki Seleneator,Et uglavnom blog,post,dizz,slike,pjesme...Sve je ugl. preee *-*

    OdgovoriIzbriši
  23. Novo na bestthing4.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Svaka čast na posjećenosti bloga. Drago mi je da uspjevaš u onome što radiš. Kad će novo ili je ovo novo pa ja jednostavno ne shvaćam? Hehe znaš i sama da sam smotan jaaako. *_____* Nadam se da se čitamo ???

    OdgovoriIzbriši
  25. imam novi post pls komaj ovaj je o Parizu,očekujem tvoje kritike Carly hahahah xd

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma <33 de der rekla si za vikend novi post ...hoću novi post !!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. eee... Samo da ti javim da imam novo pa kommaj -.^

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!