Škola-rok upotrebe je istekao

Ok ne mogu reći da nisam dugo pisala...ugl evo meeeeeeee.... Ovaj post će biti extrish... XD Nadam se da će vam se svidjeti ♡♡♡♡
Da ne duljimo previše odmah  ćemo početi jej.
Naslov mi se baš svidioooooo.Ne    želim se hvalit al baš sam se potrudila hahahaha... Voljela bih da posjetite sljedeće blogove:
Teenagedream.blogspot.com
Teenmusic.bloger.index.hr
Lifeismusic.bloger.index.hr

Hmmm,razmišljala sam i zaključila mnogo toga kao na primjer:
  • postavit ću uvjet za 10 kommova
  • preimenovat ću blog u Teddy Bear (moždaaa :/) a ako bi to napravila i sebe bi preimenovala u Carly Bear
Ok...To su ti zaključci a razmišljala sam o još nečemu što sam već učinila:preimenovala sam se u
←One Way Or Another →  na WHI-u...Samo da znate....
Ahhh život je tako nepošten...
Ok da li je to bilo potrebna rečenica u ovom postu? Ugl jedna od bitnijih stvari u ovom postu je sljedeća:
POČINJEM PISATI KNJIGU NA OVOM BLOGU jeeeeeeeeeeej

Počinjem pisati češće postove na ovom blogu.Nadam se da vas to veseli.....
Stella (iliti Struja) je imala nazovimo to želju....Ugl. rekla je da bi bila dobra ideja da slikam svoju kosu odnosno svoje pramenove da ih svvviiiiiii vide XD 
Po meni je to samo hvaljenje....Koga briga za moju kosu!? Al dobro...ja se inače obožavam slikati XD msm uvijek ispadnem katastrofa ali mi je fora biti objekt u kadru...Stvarno sam luuuudaaaa! XD XD XD XD
Ugl. pliiizzz posjetite njezin blog (msm. na Stellu) , a link je stella3004.bloger.hr.....Posjetite ga i komajteeeeeeeeee :)

Hmmm,tema posta.....Naravnoooo!Kraj školetine!Prije toga želim reći da sam dobila diplomuuu XD jej!Od Majeee!Pls posjetite i njen blog isto.Msm da ne trebam govoriti link jer ga svi znate....

Ok,još nešto prije teme postaaaaa!
Na We Heart It jedna slika koju sam ja postavila ima oko 150 heartovaaa!Jeeee!To je moj rekord!Ponosna sam na sebeee!
To je ova slika desno....

Ok,sad kad smo to rješili....Evoooo!Ljetoooooooooooooo!
Isse,napokoooon!
Imam pitanje:Da li ja malo previše upotrebljavam riječ isse?????
Što se tiče one slike moje kose....Hm,bu to bilo negdje na kraju posta...Nezz....Po meni je to samo hvalisanje pa možda to ostavim za sljedeći post...

Znate li  da je moj tata slikar???? AAmmmm,koga briga??? Da fkt....Zaš sam ja sada potrošila svoj mozak i ruke i oči samo da bi napisala rečenicu dal je moj tata slikar.... -__- Bože,Petra ja sam pukla..... Ali želim reći da je moj tata profesionalni slikar taak da znateee ono da dolazim iz ugledne familije XD zzm seeeee hhhh Ali ne fkt nije baš da je svakome tata slikar....
U prošlom postu ste me iznenadili sa komovima i tnx na tome :* Koliko ja znam ja uvijek svima uzvratim.Tako je fer.Ako vi mislite da ja ne činim tako...hm....napišite primjedbu i odmah ću isparaviti pogrešku.... A daaaaaj kad ćemo početi s tom glupoooom temooom postaaa!
Ajmee,volite vi ove role iz 90-ih?????Meni su pre cool i pre slatkeeee isse (evo mene opet,isse -__-).EE ak niste pročitajte 50 factova od Maje na njezinom blogu!Mislim,već joj je stigao novi post ali to govorim samo da je izreklamiram jer sad je već napravila novi ljetni post....Pročitajte ga!Ajmo početi s teeeeeemmooommmmm!Čini mi se da ju izbjegavam,,,,
Šta kažete da započnemo s onom knjigom o kojoj sam vam na početku pričala?Sve samo da izbjegnemo temu posta -_-'
Pa daaaa!Knjiga se zove Začarani dnevnik....Eto pa da ne duljim hmmm da počnem?????
Samo da znate,ako vidite neke stvari u zagradi,to je kao kako im se izgovara ime u slučaju da ne znate....

ZAČARANI DNEVNIK

2. rujan,nedjelja
Dragi dnevniče,
ti si moj prvi dnevnik.Želim da budeš poseban i drugačiji od ostalih.Za to ću se posebno potruditi...Pa,ne znam baš kako se točno pišu dnevnici,ali mislim da bih ti se prije svega trebala predstaviti jer od sada na dalje ja i ti ćemo biti kompići :)
Dakle,napravila sam jednu dopunjaljku pa evo je:

Ime:Amanda (Amenda)

Prezime:Hanel (Anel)
Dob: 16
Mjesto rođenja: Teksas, Austin
Mjesto prebivanja: Kalifornija, LA
Škola (nova): Srednja umjetnička holivudska škola
Roditelji: mama Grace (Grejs) i tata David (Dejvid)
Braća i sestre: dvije sestre Liza (Liza) i Lucy Elena (Lusi Elena) i brat Justin (Đastin)
Hobi:fotografiranje i crtanje

Dobro,sad smo se upoznali.Pa sada bih mogla početi s pisanjem pravog dnevnika.Baš sam uzbuđena!Ne samo zato što sam počela pisati dnevnik nego i zato što mi je sutra prvi dan u novoj školi u Hollywoodu.

Dakle, živjela sam do neki dan mirno u glavnom gradu Teksasa,Austinu a onda se dogodio taj preokret nagle selidbe u Kaliforniju.
To i nije baš tako dobro kao što se čini.Mislim,svi se uvijek prvo sijete slavnih,Hollywooda,crvenog tepiha.... Mene to ne privlači....No eto morala sam nekako izdržati tu selidbu u novi svijet....I nisam čak ni previše požalila jer...Imam veću sobu!To ide meni u korist.No problem je što sutra....Ponedjeljak treći....Moram upoznavati nove frendove.Nisam baš sigurna da li ću se uklopiti.Odlazim u 2.c razred i cijela škola govori da su jedan od najbolji drugih razreda.Nisam baš sigurna u to... Svi će me zasigurno mrziti!Nema ničeg posebnoga na meni što bi ih privuklo!Aaaa!Glupa selidba!U Teksasu sam imala mrak frendove Cloe (Klo),Rynn (Rin),Jeyselsu (Đejselsu), Marka (Marka), Kennya (Kenija).... Ah,to su bili dani...Mislim da je ovo dovoljno što sam za danas napisala.A sutra,sutra je novi dan!Moj prvi dan u novoj školi!Jedva čekam da ti ispripovijedam što se sve dogodilo u novoj školi!

Eto.To je prvi dio.Odnosno 1. poglavlje...Kaj već....
Pet ljubavi u mome životu: Megan Nicole,BTR,Conor Maynard,Janoskians i Ariana Grande!To je nešto najvažnije što morate znati o meni!Ne znam zapravo zašto sam to napisala ali nez....Glupa sam....
Mogli bismo napokon preći na temu postaa!Gdje ćete vi provesti ljeto?Ja sam upravo u kampu Njivice i pišem gotovo čitav post na mobitelu!Ne znate kakva je to muka!
OMFG jeste li vi ikada IKADA pročitali knjigu Hekatina škola????Ja trenutno čitam 6 knjiga odnosno neke sam već pročitala ali Hekina škola mi je promijenila život!Najbolja knjiga svih vremena! Plizzzzzzz nekako ju pročitajte a imate i drugi dio Demonsko staklo.Naklada je Lumen.
Poslala sam im mail i odgovorili su mi :D Zanimalo me je kad će prevesti 3. dio i rekli da treći dio na hrvatskom stiže u listopadu :)))) Jedva čekam!

Znate onaj osjećaj kad napišete cijelu Bibliju i onda vam se to sve odjednom pobriše?To se meni dogodilo!To je straaaaaašnoooooooooooooo!To mi se baš sad dogodilo a ne mogu se sjetiti o čemu sam pisala. Grrrr..... Aha!Sjetila sam se jednog malog djelića.Dakle,sjećate se one slike na WHI-u koja je dobila 150 heartova??? E zapravo ja toliko dugo pišem ovaj post da se štošta toga promijenilo kao na primjer to da sam oborila taj rekord i da mi je rekord 350.Ne da mi se objašnjavati...Samo odite na mov profil na WHI-u i pogledajte prvih par slika...Ne baš prvih...Nezz.....Snađite se.Piše vam tko je postavio sliku i kad nađete moje ie samo provjerite koliko ima heartova...Zabilježila sam koliko sam heartova dobila u određenom vremenu pa to izgleda nekako ovako:13 minuta 165 heartova a u 20 minuta sam skupila 227 heartova.Ne znam koliko sad ima... Slika prikazuje neko more i plažu.Slika je glupa ali ipak POPULARNAAAA!To nije jedina slika.Ima ih nekoliko...Neda mi ih se stavljati.Budem ih opisala:kao neka cura na zalasku sunca,nekoliko slika Mirande C.... Zapravo nisam sigurna dal vas je uopće briga pa ću prestati nabrajati :X Idemo dalje?
Maja povodom svoga rođendana (mislim rođendaa svoga bloga) organizira party!To govorim za one koji nemaju fejs!Budite tamo!Sigurna sam da će biti mrak bezobzira što je virtualno...ne znam točno kad je....Nekad u srpnju....Pitajte Maju....Rekla mi je da će napraviti zaseban post o tome pa se još malo strpite :3
I što još reći?Postala sam punopravna članica EU!Jeeeeeeeeeee!Sada sam i službeno europljanka!Da li se europljanka piše velikim slovom?Ugl. moja voljena domovina je ušla u Europsku uniju!1. srpnja sam bila na moru a ne u Zagrebu pa nisam mogla gledati vatromet i sve to kaj je bilo na Jelačiću :(( A kaaaj bu teee!?Jeste čuli da nam je čak i Obama čestitaoooooo!!!!????

 Ne znam što da posebno kažem o ljetu i školi...Samo znam da je školaaaaaaa ZAVRŠILA!Jeeeeee!
E i da!U novom broju OK!-a nema mog crteža :'( Šmmrrrrccccccc....Ali nema veze!Utješna nagrada su bile naočale što me ugodno iznenadilo!Pre cool su!Očekivala sam jednobojnu majicu ili tako nešto,ali Naočale su S.A.V.R.E.Š.E.N.E.Razmišljala sam o onom Teddy Bear i shvatila da ću napraviti stranicu na blogu koju ću nazvati teddy Bear i na njoj ću stavljati oglase za tuđe blogove i te stvari....Samo se javite!!!!!!!Pliizzzz!Možda nešto bude od toga.Eee i ovo lijevo moja kosaaaa Stella ne vidi se baš najbolje.....kaj buuuš???? XD XD XD XD  XD Hihihuhihihihihihiiihuhgfd,kjhbg.....Ok......Mislim da je ovo znak da je došao kraj ovom postu :) Pa vidimo se,drugovi i drugarice (NISAM SRBIN).

by:Carly B
napravljeno:2. srpnja '13.
komentari: imala sam tolike planove za ovaj post,ali mi je more sve usralo...
želje: pllizzzz javite se vi koji želite oglase!Dajte mi slobodno premjere dizza oglasa i slike...ak ne kužite kaj je to,to vam je ovo prvo sa strane...Vidite????
planovi: napravit ću Teddy Bear i sljedeći post će biti posvećen modi i još nekim sitnicama....
uvjet za novi post: 10 kommova <3

Broj komentara: 11:

  1. heej, ja sam prvi put na tvom blogu, ne znam zašto ga nisam prije srela. Inače, mislim da ono tvoje Isse i takve čudne rečenice nemaju previše smisla iza svake izjavne rečenice. Možeš ovo što si napisala u uvodu sve puno više skratit jer iskreno tak je bolje. Što se tiče knjige, bit ću iskrena, i nemoj se uvrijedit ko sva nadobudna djeca jer mi se ne činiš takvom. To nije knjiga, čak ni kvalitetan dnevnik. Ako već pišeš piši o Hrvatskoj, svi nešto idu na Kaliforniju bla bla, holywood, al' to su klišeji, ne knjige :S
    inače ti je dobar blog :D -stella3004.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. U žurbi sam i ne mogu komentirati nešto dugačko. Pročitala jesam, sviđa mi se, sve je zanimljivo.. Što se tiče knjige slažem se sa Stellom, nije baš odlično napisano, ja mislim da ti možeš i bolje.
    Role *_____* pramenovi su ti fora :D
    Imam novi post, pliz pročitaj, ako može i komentiraj.
    http://www.nutellaismissnothing.bloger.index.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Naslov je pre fora xD A post je ogroman! Odakle da ja sad počnem komat? Za početak, drago mi je da si stavila moj blog u post. Nisam to uopće očekivala! Tnxxxx :).... 10 komova je sasvim OK uvijet, pa kod mene je bio 50 xD..... Ne bi voljela da preimenuješ blog ovo ime mi se baš sviđa. Originalno je i uvijek mi je bilo cool.... Naravno, to je tvoj izbor ali ja to ne bi uradila :(.... Počinješ pisati knjigu! Pa to je superrrr :)... Da ove role su mi tako slatke xD .... a i lakše ih je vozit od ovih današnjih jer imaju 4 kotača :D..... Super izgledaju! Pročitala sam ovaj začarani dnevnik :) mislim da si jako dobro započela! Jedva čekam nastavak!Ovi pramenovi su totalno cool! <3333333 Eto..... nezz više što da kažem.... komaj stellamagic.bloger.hr!

    OdgovoriIzbriši
  4. E tnx na komićima curke. Što se tiče knjige ahh msm sastavci su mi odlični ali očito je da nisam rođena za spisateljicu... msm maštovita sam ali ne mogu tu maštu prenijeti na papir. Zapravo mogu ako se radi o crtanju... ili o sastavcima...ali knjige..uh... ja sam se samo htjela okušati u novim stvarima iako sam ja već odavno shvatila da nisam prava spisateljica...ali barem se Gaby sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. NApokon ljetoooooooo nema vise skole, znaci sad opustanje i boli te briga za sve :D samo zabavaaa :D Ime bloga je dobro ovako ne bih volila da mjenjas :D i naslov je predobar :D Zurila sam bila pa nisam procitala knjigu sry, drugi put cu :/ zbog ove zurbe necu stic pisat duge kometare.... ugl odlican post, i vidimo se kad napises sljedeci post pozzz :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije bitno koliki je komm važno je da je komm ;)

      Izbriši
  6. hej super post!odmah da ti kažem da ti je kosa super!žao mi je što ti nije izašaocrtež u OKU,al' mogla si uslikati i naočale da vidimo kakve su :D,napokon ljeto jedva sam dočekala,ljeto kao i tvoj post!da ti kažem da staviš moj blog u taj oglas everythingaboutyou.bloger.hr :D,dnevnik je super,ali bilo bi bolje da pišeš duže,jer pišeš novi nastavak kad je novi post,a valja čekat to :D;ili možda vše dana u jednom postu,nezz ,ugl. dnevnik je super,ja sad čitam knjigu P.S. I love you,a možda nekad pročitam ovu što si preporučila :D,ove role su predobre,a nota na nozi je *OO*,eto post je super,uskoro je novo,pa svarti,obavjestiti ću te kad bude novi post! ugl :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NAPOKON se metko javio ta taj Teddy Bear <3 <3 <3 tnx Little J!
      Hmmm...Ovaj dnevnik koji sam počela pisati....Milsim da ga neću nastaviti jer su NEKI razočarani :/ šmrrccc...Budem smislila nešš drugo ;) aaaa možda i nastavim pisati knjigu..jer... moram vidjeti što će reći ostali pa bum odlučila jer sam se i sama razočarala u tu knjigu. :)) tnx na komiću :*

      Izbriši
  7. Ahhhhhhhhh Ja nikad neću moć upotrijebit EKAVICU, je zamisli kako bi govorila: "Mleko je belo" Možda bi, ako se nekad preselim u Srbiju, navikla se na to i počela tako pričat... Čestitam na slici.. baš je popularna.. Neznam šta da ti napišem jer kad pročitam post zaboravim šta sam pročitala xD A, da... Spomenula si i EU.. Meni i nije to nešto zabavno.. Zabavniji je koncerti Beyonce u Zagrebu i Beogradu.. Jesi išla??? Ja nisam.. Jest mi žao... Tvoj dnevnik mi je baš super i jedva čekam nastavak.. Moram i ja počet pisat neku knjigu jer mi je ponekad malo dosadno.. Šta još reći???? pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. Jeeej novi postek:D Sry što kasnim s komanjem,ali na putovanju sam već 7 dana,a i još ću biti.Znam kakva je tlaka pisati post na mobu-.- Mislim da ću i ja morati pisat dns jedan huuh,al možda se dokopam frendičinog laptopa:) Idemo komentirati od kraja ahahha:) Pramenovi su ti*________* I ja želim ovakve,ali plave više ombre;) Pa sad da sam sretna što smo ušli u EU nezz,ali briga me ahahah.Jedino kad dođu ti Euri bit će aaah.Čestitam na svim ovim heartovima haah,ti od nas sviju na blogovima najviše voliš we<3it haha:D Ja tamo imam samo neki bezveze profil prek kojeg lajkam:) Al više volim tumblr za to<3 Hekatinu školu moram pročitati i tnx na preporuci:D Priča se čini zanimljivom i jedva čekam nastavak:D Amanda je predobro ime:) Austin,Texax<33333 Ove role su prepre i imam majcu na njih iz Zare:D tata ti je slikar? pa što se onda buniš na koga si heheeh.Et moram ići pa se čujemo<333

    OdgovoriIzbriši
  9. Marija Maja tnxxxxxxx na komičimaaaa <3 <3 <3 <3kj se tiče knjige, neopisivo mi je što vam se sviđaaa jer su je svi na početku negativno kritizirali.
    Majo kj se tiče pramenova tnxx :)) uskoro ću si staviti ljubičaste pramenove preko cijele kose isto ombre :DD uspjela sam nagovoriti mamu :)))))) jedva čekam.obožavam te ombre pramenove kakve je nekad imala demi.

    Tnx svima na komičima <333

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!