Mali update :) + What's in my bag?

Sjetila sam se da vodim blog hehe i ono kad sam se toga sjetila,sjetila sam se i da bi mogla nešto napisati na njega. Pa heeeeeej! Di ste više? Hvala na bjednih 12 komova <3 uzvratit ću vam <3
Ugl. nezz razlog zašto nisam pisala valjda zato što sam glupa haha XD al vidim da niko nije nešto vele aktivan...
I logično dogodilo se mnogooo togaaa od kad sam zadnji put pisala. Jariana is back ako netko još ne zna tu staru vijest haha i Ariana ima dva singla koji predstavljaju njen novi album My Everything koji izalzi 22. kolovoza. Problem s Iggy (a to znate haha) i Break Free sa Zeddom a sad je neki dan izašo i singl od Jessie J u kojem pjeva s Arianom i Nicki.
Nezz dal ste skužili da sam postala ogroman 5SOSer i pratim sve njihovo isto ko za Arianu i Janoskianse. Za BTR više nisam toliko napaljena :( nezz zašto :( Uglavnom stigao im je album 22.6. koji sam naravno odmah kupila i sad im je izašao friški EP Amnesia za koju su snimili spot isto friško haha I wish that I could wake up with amnesia <3
ugl. poslušajte pjesmu i cijeli njihov album logično hahaha
Janoskians imaju novu pjesmu This F***ing Song a nezz jel sam spomenula da još od prije imaju Real Girls Eat Cake i oba dvije pjesme su pre savršene <3
Nedavno sam si aktivirala Twitter iako ga imam od 2011. hahah al sam ga tek nedavno skužila... zovem se @5sos4everever pa me follujte ako ga imate.
Stvarno nezz kad sam zadnji put pisala hahahah prije dva mjeseca? Ugl. od tad se svašta nadogađalo više se ne mogu ni sjetit. Ali znam da je POČELO LJETO al dok ja to napišem evo već za mjesec dana škola. I zato vam odmah najavljujem za sljedeći post Back To School kad se nakupujem svih tih sranja za školu i robu i sve i već sam napravila cijeli popis haha
U srpnju su Ashton Irwin i Luke Hemmings slavili rođendane <3 u lipnju je slavila Ariana <3 Beau Brooks je slavio 31.7. <3
Bila sam u kinu sto puta i ići ću još jer ne mogu dočekati film If I Stay <3 <3 i planiram gledat 5. Step Up koji dolazi 21.8. Gledala sam ovog ljeta svašta, nezz ni ja više al najvažiji je TFIOS koji sam gledala dva puta hahah a ova Maja tri put hahhaa kad je kraljicaa <3
Ovog ljeta sam se baš napalila na horore pa sam pročitala desetak Fear Street knjiga i preeee zakon su <3 Kupila sam si i TFIOS logično haha i čitam još nekoliko knjiga onakih kakve volim znate čarolija magija vještice to je moj stil :)
Farbala sam se u ombre al sad zapravo hahah posvjetlila sam si kosu i ne ide dolje haha ugl. izgleda predobro sad se još više vidi kad mi je sunce posvjetlilo kosu. Bila sam isuse mjesec dana na moru. I opet ću ići sad nekad u kolovozu i onda u ZG i onda kupovat sve stvari za školu i onda konačno i sama ŠKOLA.
Želim zahvaliti Aidi koja se odlučila javiti haha XD al nezz kad joj odem na blog piše da je dozvola odbijena i ne želi prikazat blog :( zaštooo aidaa :O
I tako upoznala sam dosta hrvata koji vole 5SOS u jednoj fejs grupi i sad bismo trebali imati meet up početkom rujna ali svi stalnooo nešto seru pa čisto sumnjam da će biti išta od toga :(
Stvarno ste me puno toga pitali hahahah XD to je bio sarkazam naravno al aj odgovorit ću na tu šačicu pitanja :P

-kako je ovaj blog dobio ime? ime bloga je glupo sto znaci da sam i ja glupa sto znaci da je moja glupoca stvorila ime bloga haha stvarno neam blage kako sam mogla blogu dat tako retardirano ime a i iz samog imena skuzis da nemam blage s engleskim
-kada bi se mogla mjenjati s nekom poznatom facom barem na jedan dan,ko bi to bio? mm voljela bih biti sierra marie jer ta mala pre luksuzno zivi :O
-šta te kod drugih najviše nervira? kad misle da su elite a zapravo idu svima na kurac
-koju državu bi voljela posjetiti? australiju logicno <3
-tvoj omiljeni sport? teeeeeeeenis u srcu <3

- Da li gledaš PLL? a stalno govorim evo sad cu pa nikako hahah
- Prvih 10 osoba od kojih si fan? ,ariana grande,tiesto,cher lloyd,cijeli 5sos haha, cijeli janoskiansi haha cijeli arctic monkeys
- Pjesma koja ti ovih dana ne može izaći iz glave? Bang Bang od Ariane Grande,Jessie J i

Nicki Minaj <3
najdraža pjesma trenutno? Boss od fifth harmony <3
 najbolji filmovi? TFIOS naravno haha i if i stay i svi step upovi haha i snjezno kraljevstvo i nezz mean girls?
koje bendove voliš? 5SOS <3 i ponekad Arctic monkeys nirvana blink 182 i tako too
 tehno ili rock? ROCK <3
da možeš na jedan dan biti sa nekim ko bi to bio? sa Amandom Steele <3
 gdje bi voljela živit? u melbournu <3
 s čim se misliš bavit? volim pjevati, shoppingirati i crtati al opcenito sam cudna osoba sto se tice navika haha
jesi zaljubljena? ofkors <3
planovi za ljeto? bilo ih je dosta neki su uspjeli neki nisu ljeto mi je uglavnom pre brzo proslo cini mi se ko da cu sutra krenut u gimnaziju :O

Ajde hvala vam na svim ovim pitanjima <3
Ovo ljeto mi je nekako glupo ko i svako jer znate ja živim u Zagrebu gdje svi preko ljeta idu na more i svako u neko drugo vrijeme i sad umjesto da se više viđam s frenodvima ja se viđam manje jer trenutno dok ovo pišem jebem ti svi su na moru osim mene. A kad su svi bili u Zagrebu u šestom i sednom mjesecu ja sam čubila sama u svom posranom kampu na Krku. Tako da baš i nije fancy živjeti u metropoli :/ jer ako na primjer živite na moru niko nikuda ne ide i sa svima se uvijek možete i vidjeti i skupa ići na plažu i sve to.... al e tako je kako je. Jedva čekam školu da vidim sve svoje frendove i da više završim taj osmi pa da odem u jezičnu gimnaziju <3
Od sada ću pokušati malo češće pisati. ali neke pametnije stvari haha
ovaj put sam vam odlučila pokazati što sve držim u svojoj torbi iako znam da to mnogi rade. i kad vidite što držim u svojoj torbi vjervatno ćete pomisliti da sam glupa jer i jesam haha XD Pa onda najbolje da kreneeemoo :D

Znači prvo i prvo ovo desno je moja torba koju sam kupila ovog proljeća u C&A za 140 kn. To je vintage ruksak i pre dobar je jer u njega možete staviti što god želite. Ja s njim idem u glazbenu i svugdje van i stvarno i sladak je s tim cvjetićima. Stvarno ima puno mjesta u njemu, možete nositi i knjige i cipele i sve.


1- ljeto je i logično da vam trebaju sunčane naočale. To je jedna od normalnih stvari koje nosim u torbi haha. Ova kutija za naočale nije od tih naočala nego mi ju je mala dala. To je inače Armani kutija a logično da nemam Armani naočale haha. Ove naočale su pre slatke i kupila sam ih u Tally Weijlu za 60 kn ili tak neš.
2- kada mi se ruke sjebu od neke prljavštine stavim ovo i odmah ljepše mirišu i ova stvar ubija 99 % bakterija haha
3- ovog Božića sam htjela đepni riječnik i evo dobila sam ga haha Taj je od Alfe a mama mi je dala još jedan njemački. Uglavnom retardirano je što nosim đepne rječnike po torbi al fakat my english is sooo bad :O hahha tako da moram nekad nešto pogledat XD
4- češalj iz Bipe za sitnih 10 kn :)
5- namirišem se uvijek ko stoka kad idem van ali moje kurve uvijek hoće labelo pa parfrem pa su rašćupane pa mislim da mi je bolje da ja to sve ponesem da ne bi one slučajno bile ružnee XD
6- ovaj MP3 je jako malen i zato je praktičan a na njega možete staviti 4 GB pjesama. Ja ga imam već dvije godine i super me služi :)
7- uvijek neko treba puhat nos, pa brisat ruke pa ovo ono reko idem uzest jedne maramice pa da imam :)
8- ova BB krema mi je pri kraju pa sam kupila novu koju ću koristiti doma a ovu lijepo uzmem sa sobom pa ako zatreba... inače sam nosila još neku šminku jer sam uvijek mislila da će mi trebat al zapravo mi nikad nije trebala ba sam ju prestala nosit
9- daaaa to su moji ključevi hahaha skupljam privjeske od valjda 5 godine haha i stvarno je teško otključati s tim buntom vrata pa imam još jedne na kojima nemam toliko privjesaka hahahah
10- MORATE imati nešto za usne logično. Ovo je balzam Baby Lips koji sam nedavno kupila i sad sam baš kupila još jedan u boji. Ovo tu rozo je sjajilo Colorama isto od Maybellina kao i Baby Lips i ovo treće ljubičasto je pre dobar balzam za usne Laughing od essence.
11 - gumice, kopče.... imam divlju kosu :3
12- dezić kad se oznojim ko svinja :) Ovo je od Garniera novi zove se Protection 5 i fakat mirišeš cijeli dan :O

Eto to su sve gluposti koje ja nosim u torbi hahha Nadam se da ste izvukli nešto korisno ako je to uopće moguće hahha uskoro ću ponovno pisat a vi komajte. Pusaaa <3 <3

by:JanoskianatorB 
napravljeno: 8. kolovoza 2014.
komentari: --
planovi: back to school <3 can't waaait <3
uvjet za sljedeći post: koga briga :)


Broj komentara: 15:

  1. eee... Evo čekam da počne TCA pa reko da posjetim malo Blogove... Što se tiče mog Bloga, neću ti mnogo objašnjavaati o čemu se radi jer ti imam dosta toga za kommati, ali jednostavno niko ne može ući na moj Blog, iako sam ga stavila da ga svi vide... I mnogo ti hvala što si me spomenula u postu ♥ Ari je rekla kako joj je sljedeći album bolji od predhodnog pa jedva čekam da poslušam sve te pjesme.... Blago se vama, 22. august.... Od Tay album još neće do oktobra -.-' Bilo bi onako cool da joj hakiraju pjesme i objave prije xP Ali hajde, sad će Arianin album pa ću imati šta slušati... Žao mi je što joj je umro djed =/ Bila sam tužna kad sam čula tu vijest, ali drago mi je što joj je sad bolje... Bang Bang sam slušala i nisi jedina koja si se zarazila tom pjesmom... Nicki sam počela gotiviti u zadnje vrijeme, a PnP mi je za sad omiljena pjesma koju je ona ikad snimila... Pročitala sam da ti je dosadno, pa si mogla svratiti ovamo do SM??? Pravile ismo Party i zapalile grad... Dobro, ne bismo baš, išle bismo u šoping po tvom izboru i onda po mom u sve slastičarne u gradu xP Savršena kombinacija.... hahahah... I onako sad najozbiljnije, nisi uopšte glupa, msm. pa slušaš 5SOS xD kako ćeš onda biti glupa, please??? hahahah.... Koliko privjesaka =O I moja sestra ih sakuplja i stavlja na ključeve, ali definitivno ih nema ovoliko.... Msm. stvarno si čudna kod navika xD I ja sam imala ovakav MP3, samo bijel, ali sam jednom imala i roz, samo što sam ova pokvarila xP Msm. ne mogu ja nešto imati dulje od 2 mjeseca, bio bi to onda rekord... hahah... Ali ove bijele slušalice gotivim <3333 Na Twitteru ću te pratiti, samo dok mi jednom dođe na ideju da uđem u Twitter jer ga jedino koristim kad glasam za Tay i onda kad vidiš nekog ko te prati a milion puta je glasao za Tay, znaj da sam to ja iz neke daleke zemlje Taylorland... hahahhah... Nedostaju mi tvoji crteži u postovima, valjda bi ih trebala staviti u sljedeći post? Odavno te nije bilo i msm. da si trebala napisati nešto trokilometarsko, a za komove se ne brini, bolje je imati mene koja volim tvoje postove nego one koji ti kommaju samo da im ti vratiš komm.... Karla, I adore youuuuu.... I sad sam kao Miley-in fan, ali mi se dns. cijeli dan pjeva ta pjesma i od JT-a Mirrors xD A kad Ari izbaci novi album msm. da ću izgubiti sluh od tog savršenstva... Ništa neću sačuvati za Taylorin novi album... Hajde, sad žurim na TCA, ono, kao da sam počasni gledoc xD hajde, bb... Možda ti poslije opet budem kommala, ako budem imala inspiracije xP -.^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uglavnom napisem golem odgovor i sve se pobrise O.O u pizdu materinu i jebeni blogger ja taman da cu ta tvoj blog procitat nesto poucno i ono pise o.o ugl sorryyyy zbog bloga popravi to sto brze :O i sad citam kom i ono wow kako si ti dobra osoba XD ti nisi ko druge ti bas kazes sto mislis sto radis a ne onako ukoceno kao supp post komaj mi hahahah ja pricam kako sam ja kurac iskrena kad vidim tebe ja sam nista hahahah i ugl (volim govorit ugl) aaaa jedva cekam arin novi album i to si ocito skuzila do sad XD i tca je bio pre dobaaaar ari je dobila jednom ili dvaput nezz <3 i 5sos je dobio <3 i zoella najdraza <3 i ugl ti i elma hahah najbolja kombinacija vas dvije bi promjenile svijet XD cariceee steee ugl. (ugl ugl ugl ugl ugl) eto tnq na ogromnom komu i popravi ono sranje :O jebemti blogger i tako to hahah i mislila sam da se uopce neces javit al e prva si se javilaaa awwww <3 cujemo se javi se nekad na fejs :O <3

      Izbriši
  2. Drago mi je da si se vratila jer eto imaš zanimljive postove koje volim čitati :) Inače ja sam zaluđena knjigom If I stay i jedva čekam film pa me zanima jesi li čitala knjigu?? što se tiče ovoga da ti blog ima glupo ime to nije istina, ime je orginalno i to ga čini fora..aaaa spomenula si Sierru Marie ja nju obožavam *__*
    imaš pre kjut ruksak, jako mi se sviđa i stvarno puno toga držiš unutra i jedva čekam back to school post pošto i ja kad obavim šoping planiram ga napraviti..
    i ako želiš navrati na moj blog nisi dugo nutellaismissnothing.bloger.hr :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e a ja mislila ti spasnula XD aj falaaa bogu javila si se i logicno da cim ovo napisem juuurim na blog jer te obozaaavaaam curooo <3 da da sierra <3 najbolja mi je malaaa <3 aaaa nisam ni znala za knjigu isuse kako sam ti zahvalna haha ja uvijek ono pogeldam film i ono par tjedana poslije jesi procitala knjigu i ja sam like "what fuckin book????" :O i ono uvijek mi treba sto godina da skuzim da je 87 % ( hhahaha) filmova napravljeno po knjigama tako da eto falaa ti <3 i fala na komu i eto uzvracaaam <3

      Izbriši
  3. hej pa vratila si se,aida mi je rekla da jesi, khmm.hahaha xd i da jako mi se sviđa ime tvoga bloga,nije glupo,i to pitanje sam ja psotavila hahah xd jooj sad će od ariane album i aida mi trubi po glavi,i ja sam opsjednuta sa Problem,stvarno jesam ,pregenijalna pjesma. haha xd nisam kako treba poslušala taj duet sa Nicki i Jessie J.Pa drago mi je da ćeš češće pisati i daa počela sam slušati malo više 5sos,ali ne pripadam još uvijek njihovoj familiji ...najbolji mi je onaj što ima zelenu kosu,ima li još uvijek zelenu? ne pratim to previše,i da kako se on zove? hahah xd a ova torba imaš genijalne stvari tu,ja baš i ne koristim toliko stvari ko ti ustvari meni je torba poprilično prazna hahha xd i da posjeti me ako imaš vremena i nabaci koji komentar :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e ti da da bas ti hahah tebi vec neko vrijeme pokusavam komati XD vrlo teska misija haha ugl aaaa javila si se <3 ime bloga a jebiga ko to dozivljava.... e mislim da ti je bolje da poslusas bang bang kako treba jer za to treba visoka kvota koncentracije jer moras upijati svaki prateci vokal ugl poslusaj pjesmu hahahah i upravo sad i am like "woa svaka druga rijec mi je hahaha O.O" al e kako da ti kazem da je kraj recenice a da ne stavim tocku koju mrzim hahaha i evo me opet hahahah okej. ugl taj zeleni je michael al nema vise zelenu mjenja frizuru svaki dan XD i eto cujemo se vidim bila si pametna pa si se javila na fejsu pa cemo pricati nekada :) i ofcors ostavit cu kom <3

      Izbriši
  4. sjajan post ali si mogla za te stvari napisati gdje si ih kupila i koliko su koštale :)

    OdgovoriIzbriši
  5. heej imam novi post i spomenula sam te u njemu pa posjeti me :D haha i glasaj za sebe :D <3333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  6. novo kod mene :)
    nutellaismissnothing.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemogu virovat da jedva cekam back to school wtf karlaaa hahaha.A nisam 3 nego 5 puta gledala vec ahhahahaha a stacu.Kak ti moze bit najdrazi film ak ga jos nisi gledala? Dont get it hahahaha Ono pogledas trailer i vec kazes naj mi je hahahaha.E ja tebe ne mogu zamislit da slusas AM bas mi nisi taj tip sry:D Torba je supeeeer i drzis dosta stvari ko ja.Ja bi ti preporucila da kupis onaj mali cesalj lakse ga je nosit Dezedorans,bb kremu,baby lips,parfem i hand sanitajzer imamo iste:) #proud. E ti si baš upućena u ovaj svijet slavnih hahahahaha ja ne lol.Iako mi se ne sviđa šta je Ariana obukla na VMA.Ja sam dobila novi malo zvučnik rozi od tete tako da sad to ide uvik samnom u torbi:) Super post i novo kod mene pa komaaaj

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se tovj blog. Predobro ga vodiš i imaš fora savjete. Nastavi tako i pogledaj malo naš blog i komentiraj ako želiš. ;) ❤

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno baš kao i prije !


    Blog : uniqueyeah.blogspot.com
    Instagram : instagram.com/uniqueyeah

    OdgovoriIzbriši
  10. Aaa dajjj :( Kozo jednaa vrati se hahaha xd

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!