Q&A #11 + Winter Trend List + NSOS Upitnik+ OOTM

ZNATE LI TKO JE BIO DOMAĆIN NA MTV EMA 2013?????ne znate?E pa sad ću vam ja reći tko!Ari <333333333 ARIIIII!!!!!!!!I sva svjetla pozornice bila su uprta u nju što je nažalost dovelo do izražaja još više Mileynu novu skandaloznu izvedbu kojom pokazuje koliko se zapravo može poniziti -_- mislim stvarno biti njezin fan ko da si fan kobili isse! Znači voditeljica Ari *OOOO*** zaslužila si to ljubavi! Icona Pop jeeeej nisu osvojile ništa :/ ali who cares :) nastupale su na kraju i to je nabitnije ;) čula sam da Tay i Jus nisu bili al šta se može ://// Znači iako sam vam ja već odavno najavila EMA nisam fkt znala da će podići toliku prašinu (OPET :O kao i VMA) al eto svi pišu pa i ja :)
Oke sad jedan pravi uvod :D Tako.....iako sam neavno pisala stvarno STVARNO imam mnogo toga za reći ;) Pa da fkt počnem s uvodom jer ću sve zaboravit haha
Dakle ne znam da li vi znate nešto o tome jer niste iz Zagreba ali ugl. na Zagrebačkom Velesajmu se svake godine u studenom održava Interliber.OGROMAN sajam knjiga na koji sam ja morala jer je predstavljen treći dio Heaktine škole *O* *O* *O* (ako se sjećate kad sam vam pričala o toj knjizi). Jedva čekammmm Hex Hall 3 isseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! Ići ću sa jednom frendicom Anom o kojoj sam vam nekad pričala da je ovisna o knjigama hehehe....
E sad što znači ovaj naslov.... Prvo stvarnoooooooo volim kad mi netko postavlja pitanja hehe pa bih vas lijepo molila smislite nešto ovo je 11 znači za studeni ili november ili 11. mjesec i tako to haha.... Pa eto znači Questions and Answers :) vidjela sam da Jansi to rade pa zašto ne i ja :D
Znači ponovno ću staviti sliku sebe u naj modnoj combb za studeni.Inače.... nije bog zna što ali et.... Najzanimljiviji dio je WTL odnosno ta lista naj stvari za zimu.13 ih je pa eto vjerujte mi svidjet će vam se;)))) NSOS upitnik vam sigurno uopće nije jasan.To vam je kao skraćenica za Nedavno saznala o slavnima haha jer ono shvatila  sam da ima puno stvari koje su se davno dogodile a ja o tome uopće nisam bila informirana i onda se nekako....osjećam... Ne znam da li vi kužite taj osjećaj ono kad nešto ne saznate na vrijeme.... groznooooo!!!! I eto!Post če biti vrlo dugggggg a svi koji su pročitali uvod napisat će #lovebeaubrooks.Da ne budem crna ovca haha....I gadno ste me razočarali s komovima :(((( šmrc.... Uvijek stojite tu negdje oko 30....
ZD sam SAMO radi Aide stavila među nove stranice koje su na vrhu. Uskoro dolazi novi dio pa se psihički pripremite hahah.. Imate još stranicu o zimi u kojoj je jedan dio iz mog davnog posta pa škicnite.
Glavna vijest i najvažnija je Salute od LM-a!!!!O moj Božeeeee! Prvo vam stavim playlistu sa svim pjesmama :D Ja sam album naravno već skinula na mobu hehe i slušam ga DAN I NOĆ!!!!


Kao i uvijek raspisala sam se.... I rekla sam sve što sam imala za reći.... Zato sam si razmišljala "Hej a da krenem s informiranjem ljudi??".Ali prije prvog što sam htjela napraviti (OOTM) samo sam željela reći o onoj ideji s Daydreamin'.... Haha bilo je to samo prividno... Znam pjevati pjesmu i sve i BFF mi kaže da sam super ali... Nisam spremna to podijeliti s javnošću... Sad tek svaćam kako je onim slavnima....
Pa hajdemo ondaaa!!!

Outfit Of The Month

Daaaaa...Opet ja i opet sam grozno ispala i sve too...... Al ajde! Stvarno sam željela smisliti nešto bolje ali nisam imala volje :/ Al stvarno je dobar pejzaž jelda hahaha.... Ako vidite nešto ljubičasto ima moje kose to je moja školska torba.Na hlačama se ne vidi ali su ugl. s  prednje strane tamno plave a sa stražnje crne.Ko da rasparate dvoje hlača i sastavite ih u jedne hahaha....

Rukavice Orsay 79,90 kn
Kapa Tally Weijl 59,90 kn
Kaput C&A
Hlače New Yorker 200 kn
Čizme Dr. Martens 719 kn (899 kn)

To je znači outfit mjeseca i nadam se da vam se sviđa :) Primjedbe dolje u komm ;) Sad kad smo se toga riješili krenimo s NSOS upitnikom haha!

Znači sad ću vam reći neke stvari koje sam tek nedavno saznala o slavnima a to su:
  • da Jai mrzi Ari.To sam pročitala u OK!-u i onak pao mi je mrak na oči.... Isuse, mislim nije od njega lijepo da ju sad progoni zato što je ona željela prekinuti s njime...i to još u ožujku.... I sad taj Jai ne podnosi novog Arinog Nathana (onog iz The Wanted) tako da Jai spusti se na zemlju....
  • da Perrie ima piercing. Woooowww na istom mjestu gdje i Kesha *O* meni je preslatka jer ja vam obožavam pirsinge pa si vi mislite kad sam si ga ja stavila na uho s 12 O.o
  • da je Kesha prošvikala. Ne znam što s njom...Stalno luduje i radi sranja. Uzor Miley ;)
  • da su Jonas Broethers izumrli. Svi govore o  njihovom raspadu. Ja kažem BILO JE I VRIJEME (bez uvrede vi fanovi al fkt su me nervirali)
  • da je Lorde zakon :D
  • da sam: 
  1. Jasnoskianator
  2. Arianator
  3. Brat
  4. Mixer
  5. Poppet
  6. Rusher
  • Ovo zadnje je bilo nepotrebno ali da znate hahaha. Inače ja sam ogroman fan Cher Lloyd pa zato kažem brat ;) a poppeti to smo vam mi fanovi Icone Pop :D malo nas je al nas ima :)))
Eto to vam je bio taj kratki dio o slavnima....
Sada ide onaj najbolji i najduži dio posta :D WINTER TREND LIST!








Da da da da.... Znam da još nije zima!Ali ovaj nagli prelazak iz najtoplijeg listopada u kišoviti i gotovo snježni listopad me tako jako potaknuo da ovo napravim!Više ne mogu izdržati!
Pa da ja ne duljim tu se nalazi 13 naj stvari koje biste trebali imati ove zime ako žellite da vas smatraju civiliziranim hahaha XD

1. Cofleki
O moj Bože! Osjećam se kao bonbon kad ih nosim. Imam ih na kapi,štucnama i šalu  i ne mogu bez njih! To su za one koji ne znaju pomponi od vune.To je za sve one koji vole sweet style.Ja sam među njima ;) Obožavam cofleke više od svega :) Najbolje ih je nositi na kapi  odnosno beaniju :)
2. Viseće kape
Vunene viseće kape iliti beanie. Isto ako i cofleki. SAVRŠENE!Ja imam dvije vunene kape od kojih mi jedna ima dva cofleka koja bi trebala predstavljati medvjeđe uši.Pričala sam vam o tom legendarnoj  kapi hehe....
3. Vesele čarape
Lubenica,životinje shvaćate me ;)
4. Puloveri
Imam ih 147932814328861149450689447 hahahaha Znači vuneni puloveri su kao i poršle zime must have ;)
5.Životinje kao printovi i uzorci
Znači kape.Kape u obliku životinja.To ćete naći na svakom uglu.Nije bitno da li je medo ili mačka,zebra,konj....hahaha shvaćate me XD Tu dolaze i puloveri ili bilo koji modni  detalj s nečime što se može nazvati životinjski....
6.Hoodiji
Moj omiljeni modni detalj!Nema šta!Hvala ti Robin Hoode....Hvala na toj pre omiljenoj majici s kapuljačom koju nosim noć i dan....

7. Sluške za uši
8. Upadljive boje
Fluoroscentne majice su bile preveliki IN ovog ljeta! I sad su!
9. Uggsice
Imaju malo premekano dno ali mi se na neki čudan način jaaaakoooo sviđaju ali mi se ne sviđa cijena :/
10.Krzno
11.Halloween
Ja sam kršćanka pa i nisam neka pratieljica tih stvarčica al ti Ameri su mi baš slatki u tim kostimčićima :)
12. Vunene rukavice
Imam one do pola prsta a preko njih možete navući nešto da je do kraja prsta (pogle OOTM)
13.Zakovice
Hit cijeelleeeeeee godineeee!!!
Možete ih nositi gdje god kadgod ma sve :D Na čizmama su slatke al na lančićima mi izgledaju ko kod onih teških rokera haha

I to bi bilo sve od mene!!!
Komajte i vidimo se :*

by:JanoskianatorB 
napravljeno:17. studenog 2013.
komentari: hvala na 32 koma
planovi:  sljedeći post će biti zakon!!!!
uvjet za sljedeći post: 30 komentara

41 komentar:

  1. hejj... Ovako, možda ćeš se ziblja iznenaditi, ali... Post mi je malo dosadan.. Da, previše modnih stvari, nije to moje područje voljela bih da si imala i nekih dužih tema gdje nije toliko o modi, iako je bilo i takvih, ali ne dugih... Drago mi je što si pronašla rješenje za ZD... Ugl. nisam poslušala to od LM, sigurna sam da je cool, ali sam ja u zadnje vrijeme prezatrpana i nemam vremena ni za šta živo xD Po meni Lorde nije zakon... Uopšte je ne volim... Msm. da misli da je previše više Zemlje i treba se malo spustiti... Čudno mi je kad kažeš da ne voliš Miley, pošto je Ari dosta puta stala na njenu stranu i njih dvije su baš dobre prijateljice... Ugl. sviđa mi se post, ali samo da nije bilo toliko o modi -.^

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga<333333 Napokon ti komam! Post je odličan i pročitala sam ga #lovebeaubrooks.Ne kužim zašto sad svi to stavljate,al ajde.Na interliberu sam bila i kupila si par knjiga i kao svake godine bilo je više nego odlično.Salute je naj i več ga imam na mobu heho.Ti si preslatka na ovoj slici i odlična kombinacija(Y) samo šta ja za zimu nebi stavila roze marte.Kapica je naj(Y) Icona pop je naj i Lorde heh<3 Od svega koga si ti fan ja sam jedino Mixer;) A napokon i da moja Ash bude u tvom postu,ova slika je odlična (Y) Volim kad pišeš o modi to znaš i piši i dalje<3333 Sve šta si stavila je stvarno in osim možda upadljivih boja jer nisu toliko više,a ni zakovice,al sve u svemu post ti je odličan i komaj kod mene novo jer sam se vratila na tm www.teenmusic.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OOOO micoooo!!!! Hvala svecima što si se vratila haha :* novi dizz ti je pre dobar *O* ni ja ne kužim zašto to stavljamo hahah hvalčić na supp riječima :)

      Izbriši
  3. sve mi vise licis na one previse modne blogove,nema vise onog osjecaja kad udjes na blog i vidis da imas citati pol dana,to pod hitno mjenjaj!!!lorde mi i nije nesto, jedino sto volim Joanksianse od ovog i little mix mi nisu lose, ovo sve je nak' nak'.svidja mi se ovaj dio modni jer ima tu i nekih modnih detalja na koje se i djecaci mogu ugledati i poslusati to!!!"ok mislim da je sve u redu bez pravopisnih gresaka, dobices 3 jer ti nije zanimljiv sastav ali inace je super samo sto nije bas interesantan"-ise zvucim ko moja nastavnica jezika, hahahah!!!eto, sve suppp i procitao sam uvod(neznam ono napisati a neda mi se dirati mis..xD) bb, kommaj i ti meni: bokybloger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljudi novi dizz :D nadam se da vam se sviđa :**

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo ti pitanja:)
    Imaš li dečka?
    Što si po horoskopu?
    Imaš li plavu kosu ili?
    Gdje su ti ljubičasti pramenovi?
    Voliš matišu?
    Iz Zagreba si?
    Što trenutno slušaš?
    Par hobbya?
    Blogger BFF?

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je post. Dizz ti je pree! Kako se stavi da pada snijeg? Evo pitanja: O čemu voliš pisat? , Što misliš o geyevima? , Koliko imaš godina? , Što misliš o Monster highu? .... Dalje se ne mogu sijtiti. Zakon mi je što Perrie ima pircing, a to što Ke$ha luduje i radi sranja je oddavno jasno, jer je takva osoba a pjesme su joj
    *______* preee. Sve je super komaj WWW.WINXICETEEN.BLOGER.HR AJDE MOLIM TE IMAM 1 KOM A POST NAPISALA PRED ... MJESEC DANA! I www.adventureworld.bloger.hr uskoro novi post>30.11. jer je tada 1 godina da blog postoji. bb

    OdgovoriIzbriši
  7. Novi post kod mene... nezz šta bih napisao jer si ipak najviše pisalo o ženskim stvarima :PPPP

    OdgovoriIzbriši
  8. super ti je dizz ja cu svoj nazalost promijeniti ali sljedeci cu ja sama napraviti da bude onakav hehe tvoj dizz je brrr super XD hehe post ti je odlican post kao inace hehehlittel thing samo da znas da sam ti komala bay

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorane i little things uzvraćam kad stignem:*

    OdgovoriIzbriši
  10. ima novo pa pliz komaj littel things!!pusa i bay

    OdgovoriIzbriši
  11. Hejj.. Opet ja xD Moram ti reći da sam ponovno pročitala post i promijenila mišljenje o njemu xD Zap. msm. da mi je krivo što uvijek gledam na sebe i govorim drugima da ne trebaju da pišu o modi, msm. to je nečije područje i drugima ponekad smeta što ja pišem o Tay, a to je moje područje i msm. da si ti zap. predobro opisala ovo što si pisala o modi =D Novi dizz mi se previše sviđa... Baš mi je cool, nekako teen... Prije mi je onaj bio malo taman, a sporo uđem u tvoj Blog pa mi Perrie samo bahne xD Po drugi put da potvrdim #lovebeaubrooks ...hahah... Drago mi je što vraćaš ZD, to mi je jedna od najj stvari u ovom postu... Baš si lijepo ispala na slici i sviđa mi se tvoj stil... I da, ja ne vidim torbu ;) Ovo sa hlačama je cool i voljela bih vidjeti izbliza... LM još nisam poslušala... hahah.. .Ne volim ti ja njih nešš posebno, nadam se da se ne ljutiš ♥ Ja ne volim piercing... To nikad ne bih uradila... Nekako, to mi uopšte nije privlačno... 13 naj stvari me malo podsjeća na Tay pošto je to njen sretan br. xD eVO S ČIM SE SLAŽEM: 2., 5., 7., 13. I opet, Lorde mi nije zakon xD Od ovih tvojih fanova, ja sam nekako mislila da si Swiftie... Bar negdje na 6. mjestu... Pošto ponekad pišeš kao da je totalno voliš =) Ja nisam niko od ovih na spisku =/ I sad da ti postavim pitanje... ufff... Da imaš pravo izabrati 3 želje, koje bi to bile??? Ugl. to je sve od mene =D Kommaj mi novo: swiftie-teenagedream.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. hej,post ej super!fakat sam se načitala HAHAH a u naslovu ništa nisam bila skontala xD sada NSOS
    HAHHA e ja sam sev znala uvijek se obavjestim preko OKa i MTV o slavnim,a oko LM sama nađem :'D
    OOTM je super,marte su ti zakon,kapa mi se previše sviđa i kaput je prekul,mogu mislit kako su hlače dramica ^^
    #lovebeaubrooks Ja sve oću da pročitam knjigu heketina škola ali mi mrsko,pa bi voljela da mi ti malo prepričaš pliss
    JA IMAM OPSESIJU O SLUŠANJU ALBUMA SALUTE!kada uđem na komp odem a svoj blog i tamo sviraju sve pjesme sa albuma
    i ja sam praktički LUDA!pjesme su prepreprpepre hjsbdolkersngdlj dobre!!a one su u Move tako zgodne *O*
    Znam da je Ari bila domaćin,gledala sam dopola MTV EMA i onda zaspala xDSada fashion *O* najbolji dio posta deff kombinavcije su amazing! znači!amazing *O*
    cofleki su mi baš aww i imam jedan na kapi ^^ ali ne nnosim tu kapu prečesto xD
    luda sam o visećim kapama i imam jednu samo bordo koja mi je totalno awww
    vesele čarape xD e to ne nosim nosim smao na pruge i jednobojne,ustvari imam 2 na smajliće čarape xD i jedne nindže xD
    poluveri su mi totalno kjut #.# i stalnooo ih nosim
    ima 4230,512,0 životinjskih printova na majcama xD
    hoodi nemam nažalost ali bi ilo špica da ga imam
    sluške za uši imam sive i uzeću sad još jedne
    imam samo jednu majcu florescnetne boje
    UGG čizme imam jedne xD ali to su da se nosi po suhom jer nisu orginal xD
    krzno nemam ništa,samo neki beze šal koji je fuj xD
    vunene rukavice su super,a pogotovo bez prstiju i imam ih 5 pari :D
    zakovice su mi kul ali nekako nisu moj stilk xDpost je fakat predobar i
    ima novo kod mene pa plis komaj i hvala ti na onoliko komova <3
    everythingaboutyou.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  13. Duše ste :* čim nađem vremena uzvraćam svima ;))

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam pitanje JESI LI IKADA RAZMIŠLJALA DA TI JE BLOG GLUP? Kix

    OdgovoriIzbriši
  15. E pa razmisli o tome noćas
    Kix

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona nema šta da razmišlja o tome,kad je njen blog suprotno tomu što si ti anon. rekao -.-'
      našao si anonimno pisati daj pokaži svoje pravo lice pa onda nešto reci .

      Izbriši
  16. ee... Samo da ti javim da imam novi post... Pritisni na moje ime, pošto ako budeš išla i uposivala adresu nikad nećeš ući u Blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. SUPER POST I IMA NOVO KOD MENE LITTEL THINGS.BLOGER.HR PA PLIZ KOMAJ MI

    OdgovoriIzbriši
  18. e opet ja sjetila sam se jos nekih pitanjaca:
    Koje najcesce ducane posjecujes
    Koju kozmetiku kkoristis i ako moze neka slika nje

    OdgovoriIzbriši
  19. Evo, vratila sam se i konačno da sam posjetila i tvoj blog i pročitala post..pokušati ću da kom bude što duži..
    (ali ništa ne obećajem)
    Post je stvarno zanimljiv, baš volim čitati tvoje postove...ležerni su, nisu dosadni, interesantni ii još puno toga.. Velika mi je želja jednom otići na Interliber.. jooj ja bi si na kupovala brdo knjiga.
    #lovebeaubrooks
    Super si ispala na slici :)
    ahaha cofleki xD i ja ih volim...ma zapravo sve što si nabrojila :)
    I takoo...nezz što više da kažem..uskoro će novo kod mene, ne znam kad. Uglavnom potruditi ću se napisati duži post :D

    Hmm..pitanja :
    Kakve čarape trenutno nosiš?
    Omiljeni Božićni film?
    Što ćeš raditi za vrijeme zimskih praznika?
    5 omiljenih knjiga?
    Iskreno mišljenje o mom blogu.
    Kakvu imaš pidžamu?
    ii više mi ništa ne pada na pamet...
    pozz :**

    OdgovoriIzbriši
  20. zašto meni nije javito? hahah xd

    OdgovoriIzbriši
  21. Al nebitno tu sam ja da sama saznam...stvarno Karla? pa moram da ti kažem :#lovebeaubrooks hahaha xd :) ovaj post i nije toliko dug bez uvrede navikla sam ja od tebe i na duže ali ipak mi je zakon... eeeh da prvo ću krenut od početka pa prema kraju...jako mi se dopada ovaj post. Drago mi je da je Ariana vodila program iako nisam gledala sigurna sam da je bila odlična kao i uvijek :) nije bilo Justina i Taylor čula sam za to ... al haj nadam se da će to Aida preživjet ne zbog Justina već zbog Taylor. Salute je odličan :)))) a ta kombinacija je predivna i prelijepa si i nemoj mi sad nešto ali iskreno najviše na tebi mi se sviđaju obrve tako su zakon ja volim debele obrve i ja ih imam.nadam se da ne vrijeđam ali iskrena sam i tvoj kaput je odličan jako mi se sviđa mislim da si moram kupiti takav.Zanimljivo ni ja nisam znala sve ove stvari npr da Jai mrzi Ari,to je pomalo jadno sorii al tako je ... Nisam ni znala da ti volis Cher stvarno ? i ja je voliiim...ona je zaaaakooon! nastavit cu komentar sada moram da idem.... :)

    OdgovoriIzbriši
  22. ovako morala sam da odem na kratko a bojim se da bi se obrisalo da nastavim ...dizz ti je odličan pogotovo ove pahulje što padaju kako si to uradila samo da mi je znati...al haj samo da kažem da je zaakooon!Visećee kape su zakon i ja ih volim...tako su slatke nekako.
    Vesele čarape :hahaha imam ih i jako volim obačit ih jer su nekako funny xd
    Životinje kao printovi: hmm,nemam takve ali kada odem u grad def.cu si kupiti xd
    Sluške za uši:aaa imam ih 2 para i odlične su ,jaaako tople moram reći.
    Vunene rukavice:uuuh,uuuh,prezakon su ....
    eh ovako ne znam šta da kažžem još...ah da Lorde meni i nije nešto ... mislim bez uvrede ali malo je podignuta i vrijeđa druge zvijezde.... a za Keshu prije sam je voljela sada ne razlog si već navela tako da.... a za Perrie mislim da nisam baš ljubitelj piercinga. :/// hajde sada moram ići,pls komaj i ti meni

    iamforeverdirectioner.blogspot.com emma

    OdgovoriIzbriši
  23. eee, mrak dizz, bas mi se svidja, plizzz kommaj imam novo....bokybloger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Kapa <3333 možda bi ju čak otišao kupiti.

    http://uniqueyeah.blogspot.com/
    New new new

    OdgovoriIzbriši
  25. ja nezz jesam li ti postavila pitanja ,a da nisam završila komentar ..ovako evo par pitanja :)
    -Kada bi mogla biti neka slavna osoba samo na jedan dan koja bi to osoba bila?
    -Da li ima neko na blogu ko te iritira?
    -Mačke ili Psi?
    -Imaš li brata ili sestru(ne sjećam se da sam pročitala ovo igdje tako da ...)
    -Omiljena pjesma od Katy Perry?
    -Voliš li Justina Biebera?
    -Omiljeni glumac i glumica?
    -koga od slavnih ne možeš smisliti?
    -KADA ĆE NOVI POST? hahha ne moraš na ovo odg. xd
    -Grad koji bi voljela posjetiti je ....

    iamforeverdirectioner.blogspot.com emma

    OdgovoriIzbriši
  26. Puno puno tnx a sry što nisam pisala dugo u subotu novi post garantiram jer ipak SU PRAZNICI :D i naravno Svima uzvraćam kad stignem :*

    OdgovoriIzbriši
  27. Too Carly .... dugo očekivani post će da dočeka dan hhaha xd :) jedva čekam :3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com emma

    OdgovoriIzbriši
  28. Karla novo kod mene ,komaj :3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. a nisi mi nešto odavno pisala.HAHA DOBAR POST IMAM JA NOVI PA KOMAJ :p

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!