Fav YouTubers

Ljudi iznenađena sam vašim komanjem prošlog posta! Mislim, mnogo je nekih novih poput Geme ali stvarno mrzim kad ne želite reći tko ste pa ste skroz anonimni!Pa neću vas pojesti XD
Oke,znači 10. listopada ili novembera se održava MTV EMA 2013 i ne mogu ga dočekati *O* Glasajte svog favorita na  mtv.com.hr :)) Pod kategoriju najboljih novih izvođača našle su se Icona Pop no stvarno mi je bilo teško glasati za njih kad su odmah kraj njih stajali Imagine Dragons... Stvarno teška odluka :O ali stvarno teška! Ali tako volim Iconu Pop! A ID imaju tako dobre pjesme..... Ali oba dvoje su sjajni i zaslužili su te nominacije!
Pa znači jedva čekam EMA koji će se održavati u Amsterdamu i gledat ću ga na našem regionalnom MTV-u :D
Ovaj post je znači kao što i naslov kaže o najboljim YouTuberima.Mislila sam da još dodam i statistiku bloga da post ne bude toliko kratak.
A prije nego što krenemo bih željela reći da sam na YT-u našla nekakav trailer za nešto veliko od BTR-a što će biti 28. rujna tako da ne mogu dočekati taj dan :D
Znači nezz šta da još napišem u uvodu.... Prije par dana sam stavila novi post tako da nema nekih svježih vjesti...pa onda najbolje da krenemo s temom posta :) i naravno nakon toga ostanite fresh za 8. poglavlje Dnevnika Amande :)) o da i na kraju mali destription o novom dizajnu bloga.I odlučila sam napraviti jedni mali dio ovog posta koji ću nazvati Outfit Of the Month. Milsim da vam je sve jasno :) znači najbolja modna kombinacija za rujan,i tako svaki mjesec :D ali ne počinjem s tim sad nego sljedeći mjesec haha XD



Ovo je Megan Nicole :) Sama sam napravila ovu sliku a priznajte da je supp ovaj gore Coca-Cola font XD željela sam se potpisati kao JanoskianatorB ali mi je ovo Coca-cola slovo C bilo pre kjuuutt *O*
Znači evo o kome ću  vam sve pisati:
  • Megan Nicole
  • Janoskians
  • Tiffany Alvord
  • Ali Brustofoski
  • Stilababe09
  • BeautyBaby44
  • Mandy
E, to je uglavnom to.O svakome ću vam reći nešto po malo,zašto ga volim,linkove,slike,videje i tako... Bit će ugl. supeeeeeerrrr :) pa onda let's start :))

Megan Nicole

Ona je moj uzor i to već svi znate!Ona je najbolja!Ima prekrasan glas i lijepa je!
Sve hitove koje volim ona coverira i zvuče bolje od originala! O njoj sam vam pisala u jedom prijašnjem postu (link).Ima svoj YT channel i ovdje je link.



To je ona i njena originalka Summer Forever.Malo slikica ofk ;)



Janoskians

O trebam li njih nešto posebno spominjati?Oni su mi promijenili život i shvatila sam da se u životu ponekad treba i glupirati i nasmijati se!Na turneji su i imaju uz svoje urnebesne videje i dva singla Set This World On Fire i Best Friends a jedan od posljednjih videa možete pogledati dolje nakon pjesama.Ja sam pala sa stolice XD




Tiffany Alvord

Ona je skoro ista kao Meg ali ipak je u njoj nešto što ju čini posebnom... I ona i Megan često rade zajedno covere kao na primjer Who Says i Blurred Lines.... Ima 20 godina i iz Kalifornije je. Ovdje kliknite za njezin channel.Tu je popis s 4 pjesme :D


Ali Brustofoski

Puno ime joj je Alison a pjevala je s velikim zvijezdama i stvarno je super!Ima super ideje za spotove i omiljena mi je :)



Stilababe09

Zove se Merdith i ta cura objavljuje kako radi svoj mejk-ap (hahah :'D) i sigurno ste to već vidjeli.
Ali ova je posebna jer je lijepa i povremeno ju možete vidjeti na AwsomnessTVu. Odite na YT i pogledajte njezine videje jer to zaslužuju! Ise lijepa je daj se ubij XD



BeautyBaby44

Oooooo!Ona je savršena cura!Moram priznati da je bolja od Meredith i ima 2 VELIKA ORMARA puna robe i žena jednostavno voli kupovati robu!
Ovdje klik za njezin kanal!

Mandy

Ona je nešto najbolje što sam ikada vidjela!Ona je Amanda i ima 14 godina!Prekrasna je i gledam sve njene videje i stvarno zna kako napraviti sjajan make-up i imamo totalno slične ukuse.U videje uvijek ubaci neke šale ili foru  i fkt ju voooooooolimmmmmmm!Ima ukusa i stila i pre kjut sobuuuu!
 






E ljudi to vam je cijela tema posta :3 pogledajte njihove kanale i eto!
Mislim da je tajm for zacharani dnevnik!!!!Jejej XD Pa evo i njega!Ako se ne sjećate radnje samo odite na prošli post!


ZAČARANI DNEVNIK

26. rujan,četvrtak
Dragi dnevniče,
znači nije da se hvalim ali sam dobila 5 iz engleskog i matematike.Danas imam samo 4 sata jer zbog nepoznatih razloga nemam povijest... A i ne zanima me!Samo želim ići u normalnu školu!Ovo uopće nije Hollywood!
Upravo sam na Facebooku i neki R.H.L. Layy mi je poslao poruku "Döden kommer snart" i nisam fakat znala što bi to značilo pa sam samo odgovorila sa "Yes" i onda mi je samo nastavljao slati to isto... Kao neka poremećena osoba.Evo,klikam Block...

U našem razredu postoji neki učenik koji kaže da je bio slavan maneken.Gle,stari ne možeš biti slavan ako si glumio u reklami za Milky Way čokoladicu.I fakat svi traže autogram od tog maloga.Idem i ja sad biti neka mala curica koja jede Skittels i bit ću poznata!


Kladim se da je Laylotte R.H.L. Layy....


Oke, nije dugo ali nije niti kratko ljudi!Nemojte me sada vrijeđati!
Molila bi vas mišljenje o novom dizzu od onih od kojih ga još nisam dobila!E da!Pa sad i da opišem novi dizajn!

NEW DESIGN OF BLOG

Znači to je Perrie iz LM-a koji ima novu pjesmu Move (nepotrebno).Za ovaj naslov ili zaglavlje sam se jako potrudila s tim galaxy uzorkom na koji sam našila i nisam mogla odoljeti!Tay mi je stvarno dosadila...
Malo sam promijenila font naslova posta i dodala sam opis ispod naslova bloga.
Ikonica bloga je ista kao i miš i to NIJE HAMBURGER,LEJLA nego Oreo keks!Dobro mislim bila si blizu...Ali opet OREO!Hambić nikad nije crn zapamti to XD Playlistu sam ostavila jer mi je okej i u skladu je s dizzom...

Evo vam jedna Meredith s ljubavlju XD !!! <3
by:JanoskianatorB 
napravljeno:27. rujan 2013.
komentari: thanks for 29 comments!!! MAJA SE VRAĆA! fuck zaboravila sam statistiku!!!!!>_<
planovi:  što kažete na novu playlistu??? :)
uvjet za sljedeći post: 25 komentara

31 komentar:

  1. post je super,novi dizz je odličan perrie je ispala prelijepa kao i vijek.začarani dnevnik je rpedobar a događaj je super.meni ye naj beautybaby44 najbolja tuberica ima predobre i raznolike videe,a za druge sam čula ali ne i gledala,eto post je super i žao mi je što je kom kratak,nešto mi laptop štopa :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Lahva ljudi ♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♡♡♡♡♡♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeben post i odlican dizz ;)) stvarno mi se svida :D
    psojeti i ti moj blog ;) :** i javi kad imas novi post!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dizz mi je cool, rekao sam to već.. Ok.. YouTubere nikad nisam nešš volio ali ponekad volim poslušati neki cover, a još ako je od Beyine pjesme, tad ih najradije slušam ;) Kad smo kod YT, primjetio sam da si prijavljena na VEVO channel od Bey.. ZD mi je malo nezanimljiv jer nema nekih tema koje su bile u prošlim djelovima, ovaj je pasivan, msm da znaš šta sam htio reć ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. eeee, mrak dizzz, kao i post, ali ti j ovaj dio ZD potpuni pasivni objekt, msm. bez radnje, bez iceg slasnog.Kad se maja vraca?????e evo imam novi post, plizz kommaj....link:bokybloger.blogspot.com Sto se tice You Tebera, jedino pratim Joanksianse,ovo ostalo, slabo.aj cujemo se, bb

    OdgovoriIzbriši
  6. Tnxich znači mmm Tenxić komat ću ti gorane bit će bit će ZDa.... al treba to smislit isto I za tebe directioneru haha XD

    OdgovoriIzbriši
  7. Kaarlice ,pa evo da i ja komam ,da kasnije ne bude Elma zadnja komentira hahah xd.. iako nisam prva nisam ni zadnja isto tako kao i sa tvojiim odlilčnim začaranim dnevnikom nije ni predugo a nije ni prekratko(iako za mene jest jest jest,al neću ti to zamjeritit,hahah xd,škola počela ) ..od ovih jutubera(xd) pratim samo :Megan Nicole
    Janoskians
    Tiffany Alvord,omiljenja mi je Tiffany jer tako ima kjutić glas... i dobra ti je ta slika od Megan N(što ima font kao CC)
    Zar dizzić nisam već komala? mah ne sjećam se više kome šta komentarišem..odličan je !! Perrie <33 OREO! <33

    Nova PLAYLISTA zvuči dobro..

    ubrzo novo kd mene :iamforeverdirectioner.blogspot.com emma

    OdgovoriIzbriši
  8. Jeej novi poticc.Vec sam komentirala dizz pa da opet ne duljim moram samo reci da je ovaj galaxy naslovv *_*..Svidja mi se tama posta,super ideja..Jedva čekam EMA ,lm nisu nominirane :( ali 1D jesu i nadam se da ce dobiti nagradu.Ne slusam ID i IP ali mislim da su odlični :)),želim im srecu :*..Ja ne pratim bas Ytubere ali znam nekada pogledati.Od Janoksiansa sam preslusala nekoliko pjesama i odlični su *_*..Ugl pratim neke vevo kanale najvise od lm,1d i ariane <33.Ponekad pratim ovu predzadnju curu nezz joj sada ime ali je stv predobra :)).Ova zadnja Mendy je stv prelijepa i stil joj je *_*..Eh ZD je predobar malo kratak ali je presuper i prezanimljiv iako se u ovom dijelu nije nista zanimljivo dogodilo xd.Dizz je predobar drago mi je sto vise nije stari jer mi je dosadio.Omg stvarno sam mislila da je ovaj mis hambic hahahah,znam da nije crn ali sam pomislila da je u crno-bijeloj tehnici omg koji bed hahaha.Inace keks *_*..Eto stvarno ti je post za 100.Posjeti mi blog i komentarisi imam novi postic :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je super .Pree cool.Oduvijek sam mislila da je blogspot bolji od blogera a sve i vise i vise mi to dokazujete xD.Perrie *___* A tek galaxy *O* Jedva cekam EMA 1D *__* Nadam se da ce dobtiti nagrade.Tiffany Alvors je preeee a tek Megan Nicole.Novi mis je presladak xD sad mi se jede burger i keks -.- Hahahhaha sto se tiće zacaranog dnevnika i meni je neki ndsudsuibdiush nesto napiso na nekom jbfiudsbfuisdufsu ja sam ko debil otisla na google prevoditelj i prevodila ahhahahah pa sam oplakala kako je to smjesan jezik hahhahhahahha ugl. taj me nakav pito možes me dodat u rpijatelje da ti posaljem zahtjev za igricu ahhahhahha -.- eto zgl. post je super i ima novo kod mene

    OdgovoriIzbriši
  10. eee.. Za početak sorry sorry sorry sorry sorry sorry... što nisam prije kommala. Zbilja nisam ni znala da si me obavjestila =( Prije nego što sam počela čitati post, prvo sam pregledala da vidim imali Taylorina slika i vidjela da nema =O A onda sam shvatila da ni nibi bilo razloga da postaviš Taylorinu sliku... Ustv. mogla si je staviti kod Tiffani pošto su se Tiffani i Tay upoznale i imaju zajedno sliku xP Ako OK... hahaha... Ja ti ove Youtubere ne pratim, jedino Tiffani kako kad stignem i ona mi je prelijepa i ima predobar glas i ja sam na neki način njen fan. Čak sam i pisala post o njoj, jednom davno i Gaby ju je zavoljela xD Ovu Megan sam poslušala na tvom Blogu, ono za Here's to never growin' up i cool mi je, ali mi je Tiffani ipak bolja xD I tek sam sad skužila da pišem Tiffani umjesto Tiffany, ali mi tipka y nešš šteka, pa mi je ovako lakše, čisto da znaš xD Ova Meredith ima cool ime, tako se zove i Taylorina mačka xD Čula sam i za ove sa J nezz kako ti se oni pišu, ovi dečki xP I za njih sam jednom čula, ali nisam ni pogledala njihov niti jedan video... hahah... Novi look mi je skroz cool i pogotovo zato što volim Perrie i to mnogo <333 Eto, to je sve od mene... Kommaj novo kod mene -.^

    OdgovoriIzbriši
  11. Novo kod mene pa komaj ;)

    bestthing4.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Ispričavam se što ti prošli post nisam komala a i ovdje ću ostaviti vrlo kratak komentar.. kako je škola počela jednostavno kao da imam dvostruki život.. ne mogu objasniti xD Uglavnom vratila sam se i za vikend planiram jedan extra dugi post.. A sad da malo prokomentiram sve što mogu : Dizz je baš kjut i najs i *__________*
    Perrie <33
    Čula sam za sve te youtubere ali ih ne pratim, ne volim ih i nemam poseban razlog jednsotavno nisu mi 'sjeli'
    ii to bi bilo to. dužna sam i ostalima ostaviti komentar pozz :**

    OdgovoriIzbriši
  13. hej girl heeej,nisan ti komala sto godina,al moras mi oprositt jer nisam bila tu i nisam nikome tako da sry i nadoknadit cu to.Novi dizz je perfect,perrie kraljica<3 prije san je uzasno obozavala da san se oblacila ki ona i frendica je bila opsjednuta sa jade,a ja sa njon haha,al e.Jedva cekam MTV EMA njaaah,glasala san.Imagine dragons<3 Zeno ukrala si mi temu ispred nosaa njaah,al e<3 Megan obozavan je,uvijek njen cover bude bolji od prave pjesme,love her<3 Tiffany i Alli su isto drage<3 Janoskianse san prije volila,al vise ne.Meredith moja<3 nju san prvu počela gledat na yt i uvik ce mi ostat negdje posebno u srcu.Mandyyy malo se zenska priserava za 14 god. al ima predobre videee i slatka je.Oreo za cursor naj si<33333333333333333 ugl. imam ti novi blog: http://benzoholicgirl.wix.com/fashionista a komaj na www.fashionistabenzoholicstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Hej ljudi evo me! TNX NA KOMOVIMA svakom ću posebno odgovoriti :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Samo podsjećam da komaš www.fashionistabenzoholicstyle.blogspot.com :)

    OdgovoriIzbriši
  16. eee... Samo da ti javim da imam novi post, pa kommaj: swiftie-teenagedream.blogspot.com -.^

    OdgovoriIzbriši
  17. samo da ti javim imam novi post ..iamforeverdirectioner.blogspot.com emma i da kad je ktb novo? daj Karlice požuurriiii xd jeeedva čekam <33

    OdgovoriIzbriši
  18. Kad ce novi post?Novo kod mene pa komaj ,nema te :(

    OdgovoriIzbriši
  19. Ee sry što sam malo zbrisala bit će aktivacije ovaj petak stvarno ono nemam vremena učim putujem niš ne stignem al ne brinite svima vam komam

    OdgovoriIzbriši
  20. jesi došla iz Iloka?
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
  21. Novi dizajn je nice, post dobar kao i uvijek. I ofc stilababe u <3333 i uvijek

    OdgovoriIzbriši
  22. hej super post,već sam komala plis ima novo kod mene pa komaj <3 everythingaboityou.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  23. ee... Karla, izgleda da nisi dobro shvatila moj post... Ja ću se vratiti na Blog, ali pročitaj još jednom onaj zadnji dio, pa ćeš onda shvatiti o čemu govorim ;)

    OdgovoriIzbriši
  24. Sory što neko vrijeme nisam komala jer je škola.... Ugl. super je post. Ja sam pjesmu Summer forever od Mean našla među pjesmama a nisam ni znala tko ju pjeva. Samo sam je jedan dan našla! Super je novi dizz i please komaj www.adventureworld.bloger.hr www.teenteenforever.bloger.hr i www.winxiceteen.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  25. hej ti si rekla 25 komentara sad ćeš imati 27 hajde novi post hoćemo.-.!!! hej da posjeti moj blog imam nov post nov novcat oprat Perwollom hahha xd.. iamforeverdirectioner.blogspot.com i da de dede daj novi post.. emma

    OdgovoriIzbriši
  26. hej super post i ima novo kod mene pa komaj :D
    everythingaboutyou.bloger.hr
    Little_J

    OdgovoriIzbriši
  27. ahoj oke znači thx al evo škola je pa nikako da napišem novi post al fala naravno svima vama na komovima i obečavam ovaj vikend.
    little j komat ću ti i svima vama kojima nisam. Nisam vas zaboravila <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  28. hej ti si već rekla da za ovaj vikend post..očekujem ga curo očekujem mislim da ću posijedit.. haha xd.. de ozb daj vam jedva čekam neku novu tvoju temu o čemu ćeš pričat <33 i da ima kod mene novo pa pls komaj xd emma

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!