I'm not perfect.I'm original!

Hej ljudovi!Kako smo si?Ha ha ha!Uvjet povećavam na 20.Jel to problem?Znam da vi to možete!To odmah kažem na početku da ne bih ZABORAVILA ako znate na što mislim.O da mislim da znate.NAOČALE.Naočale koje ću upravo sada staviti ovdje kako ne bih ZABORAVILA što je inače moja vrlina.Pa evo ih napokon :) Little J,izvoli ;) Nadam se da ti se sviđaju :)
Ovaj post će biti..........Ne znam.....Onako...posvećen meni :) haha zzm se.Ne baš izravno meni ali nekako ćete u ovom postu saznati dosta toga o meni jer ću staviti sljedeće:
  • 45 facts about me
  • 10 najvažnijih stvari u mom životu
Eto.A uz to želim i ekskluzivno najavit da ću si ponovno staviti pramenove :) hahahaha.To i nije tako bitno...Ali eto da znate.

Paaaaaa,što radite.Stvarno ste me iznenadili kako ste brzo iskomali prošli post *O*.Pretvaram li se ja to u Aidu po dužini postova i brzini skupljanja komova?Msm. da još ne ;)) E da i što se tiče dizza par puta sam  ga promijenila jer sam experimentirala da vidim kaj će mi se svidjeti.Ovaj koji je trenutno je meni najbolji i bit će neko vrijeme...A mene najviše zanima Majino mišljenje jer ako joj se svidi imam veće šanse da pobjedim u njenoj igri povodom rođendana u kojoj se bira tko ima najbolji dizajn :)

Naslov ovog posta je sjajan.Što se mene tiče to je potpuna istina.Svako je poseban na svoj način ali nitko ne može biti savršen pa čak ni 1D (nešto me steže kad to kažem :3 hahaha).
Demi je svjedokinja toga i tome joj se divim.I za mene je ona savršena jer mislim da je savršenstvo to što nisi savršen.Jer kakav bi to svijet bio da su svi bez grijeha,najljepši,najsavršeniji.....

Kao što i vidite zanijela sam se i sad je vrijeme za prvi dio posta odnosno 3. dio ZD-a (znate što je to ne?).

ZAČARANI DNEVNIK

4. rujan,utorak
Dragi  dnevniče,
raspored:matematika,engleski,francuski,geografija,islamski vjeronauk (ispis),fizika.
-djeca cvijeća (hippy iliti hippie).Došli su 60ih godina u Ameriku i proširili se Europom.Oni su vegići.Ona cura sa cvijećem u kosi je možda hippie.Zaključci zašto:
-ima dugu kosu
-nosi cvijeće u kosi
-nosi peace ogrlicu
-jednostavno je čuuudnaaaaaaa
Upoznala sam se sa Hely iz razreda 2.e.Cura me nije impresionirala svojim umijećima,ali sam se barem s nekim sprijateljila...
Ne mogu vjerovati da su uveli islamski vjeronauk.Ono,dobro znamo da je cijela Kalifornija velika protestantska zemlja pa ne kužim u čemu je problem.Islamisti i muslimani su ovdje jedna sićušna manjina.Barem u ovoj školi.Mislim da ih je 13.
Laylotte je jedna prokleta bjednica!Vidjet će ona mene!Ovo nije još jedna glupa serija o novoj curi koja upoznaje zlu stranu hollywoodske škole i koja će ju najvjerojatnije uništiti.Mislim ono,svi znamo da te cure na kraju nisko padnu jer malo pre visoko lete.
Samo je trebam izbjegavati i to je to.
Ionako je svi izbjegavaju osim one njene grupice fufica.
-iz matke ponoviti kvadratnu jednadžbu
-engleski prelistati udžbenik
-francuski-kratki sastavak o našem ljetovanju
OBAVEZNO!Upoznati se sa cijelim razredom i zapisati imena (i prezimena,godine,ako može i broj telefona,adresa) u dnevnik da ne zaboravim.
Mama je za ručak skuhala tradicionalno talijansko jelo špageti-bolognese a sutra tradicijonalno hrvatsko jelo mlinci i purica (moja mama je kuharica i to se vidi).Inače moja mama (iako je kuharica) ne zna da je hrvatsko tradicionalno jelo koje želi sutra skuhati namijenjeno Božiću što sam i sama proučila u Svjetskoj kuharici.
UPITNIK?Zašto svi zafrkavaju onog slatkog dečka koji sjedi do prozora???Mislim, Forrest Gump je skoro postao predsjednik države pa ne kužim što ako je dečko drugačiji po nečemu iako ja ništa ne vidim (zasad,ali sutra vjerojatno hoću kad ga direktno upoznam).Možda i neću jer Forrest je imao mentalnih problema.Zašto ga uopće uspoređujem s njim?On je samo nestvarni čovjek iz filma.
Nadam se da vam se i ovo poglavlje svidjelo i to sve...Uskoro će biti zanimljivije samo da mi se dočepati dnevnika u kojem imam sve informacije...ali na moru sam a to mi je u Zagrebu :/ kaj ćete.Život je čupav i dlakav a ja smotana jer se nisam sjetila ponesti ga na more (msm. dnevnik).
Bieber savršeniiii <333 (ne ne ne ne ne ne rekli smo da nitko nije savršen XD)
Riješila sam se tog dijela pa bismo mogli krenuti na moj razgovor same sa sobom iliti monolog.
Pa kako da počnemmmm???Škola...O tome sam mislila govoriti.Ali nije li malo prerano?Ne ne ne nikako!Ovo ljeto izgleda kao da ima 1000 godina ali zapravo prođe istog časa...I još oni dani (neki će shvatiti) kad se ne možeš kupati....Extra brzo....
Paaa,ja krećem u 7. razred najesen i ne mogu dočekati da zafrkavam one male limače XD haha zzm se ali i zapravo ne jer moj brat je sljedeće godine 5. pa ću biti s njime u smjeni a cijeli njegov razred me nervira -__- mali hulići (huuuligani).Uz to do sada kad sam bila s osmašima nezz bilo mi je bolje jer su stariji a meni je uvijek više fora zezat starije nego mlađe.Znate kad netko donese Kinder Bueno i onda ono pakovanje od njega.E to ja uzmem i obljepim sa selotejpom pa ubacujem nekome u kapuljaču a da on to ne vidi.Pre zakon!Probajte to ako niste.Ili lijepiti sličice s kore od banane nekome na leđa (i uz to govorit npr. ee di si stari? tako da ne skuži).Ja sam vam luuuddaaaa!A i volim bacati koru od voća na tuđe ormariće.Jednom me razrednik vidio, i jednom profa iz prirode al sam svejedno dobila pohvalnicu 3:) jer sam jednostavno simpatična profesorima. hihihihihihihihi Ne samo zato.Ono...vi ne znate koliko se ja zalažem za svoju bijednu školu!Poklonila sam im stari kompjuter,radim referate,plakate,crteže,pjevam u školskom zboru.... i da ne nabrajam......
E da!Zaboravila sam onaj najbolji dio a to je da je Bandić dao besplatne udžbenike :D jeeejjj!Bog ga blagoslovio!To ti je EU!
Tay <3 <3 <3 ljepotica savr.... ne ne prekrasnaaaa
Hahahahahahahahahahahahah desno XD
Krenimo daaaalje!Sjećate se onih dviju točaka odzgo!E msm. da su one na redu ;)
Prije toga samo poslušajte pjesmu Best Song Ever.Ne želim nikog vrijeđat al mi pjesma nije neš ali spot je sssss.....ssss.....savvvv.... ok znate....Inače meni 1D ima ono pre smiješne spotove i glupiraju se i sve to i zato ih jedino i volim XD ono meni su oni smiješni ko Janoskiansi XD hahaha imaju smisla za humor pogotovo Zayn i Niall XD

45 facts about me

  1. Treniram tenis,ping,pong i badminton.Idem na 3 zbora:školski zbor,crkveni zbor i zbor u glazbenoj.
  2. Sviram klavir.
  3. Najveći sam Janoskianator XD
  4. Volim pramenove i želim ih još i još iako imam ljubičaste i crvene.
  5. Obožavam maskice za mobitel.
  6. Ja sam Weheartitator (možemo to tako zvati?)
  7. Soba mi je obljepljena posterima.Ali ono ne vidi se zid koliko ih je XD
  8. Nadraža boja mi je crvena.
  9. Imam slušalice s britanskom zastavom i MP3.
  10. Previše volim bas u pjesmama.
  11. Pjevam mezzosopran.
  12. Ne volim minice.
  13. Volim Mađarski ples.Mislim da je od Čajkovskog.
  14. Ariana JE savršena za mene.
  15. Previše knjiga sam pročitala ovog ljeta.Povratit ću :@
  16. Imam frendicu koja me time zarazila!Ana!Čita i danju i noću i stalno joj posuđujem Harrya P. i ne želi mi ga vratiti O.O
  17. Previše volim glazbu.
  18. Sanjam da sam Beauova cura *__* dreams come true :)) btw. :))
  19. Idem u SAD pa makar mi to bila zadnja!
  20. Govorim engleski i njemački a planiram ići u jezičnu i biti poliglot!
  21. Želim biti prevoditeljica.
  22. Ne volim dvoličnost.
  23. Imam puno vjernih i dobrih frendova.BFF mi je Martina i svi govore da izgledamo ko sestre O.o
  24. Što da vam kažem volim pisati blog haha XD
  25. Neki dan sam počela koristiti tuš.
  26. Crtanje je moj život!!!!!
  27. Imam Galaxy S III mini.Obožaaavaaammm maskice za mobače!
  28. Imam dvoje starki i adidasice.
  29. Omiljeni časopis mi je Teen a volim i OK!
  30. Luda sam za Hekatinom školom i Princezinim dnevnicima!
  31. Najviše volim svirati Bacha i Chopina.
  32. Imam šiške iako sam ih pustila ali sam ih sad opet skratila...
  33. I dok sam imala duuugeee šiške bila sam poznata po rajfovima!
  34. Najbolja sam na informatici i njemačkom.
  35. Uzorna sam i odlična učenica.
  36. Sve što mislim kažem.
  37. Ne znam šaptati i sve što šapčem frendici pod nastavom čuje cijeli razred.
  38. U klupi sjednim s dečkom jer previše pričam s osobama mog spola :(( (i preglasnooo)
  39. Svima sam simpatična zato što imam snažne glasnice i jezik.
  40. Volim traper.
  41. Previše ljudi me nervira bez razloga XD
  42. Ne lakiram previše nokte a imam previše lakova i naljepnica za nokte.
  43. Obožavam Bratz lutke *__*
  44. Prije sam bila dost sramežljiva a sad sam previše ono obratno od sramežljiva.
  45. Previše volim hranu i uvijek jedem BFFine ostatke. Crazzzyyyyy
Eto!Saznali ste nešto o meni i nadam se da sam vam sad barem malo posebnija nego što sam bila prije :3 Haahahahahhahahahahah ok.... ne znam da li još nešto posebno trebam nadodavati u svezi svega.Mogli bismo prijeći na onaj posljednji dio u kojem vam govorim koje su moje najvažnije stvari u životu uz direktno objašnjenje kao i zašto.

  1. Mislim da svi dobro znate da sam ja luđakinja za We  It  i da ću uvijek biti!On je moja inspiracija što mu je i moto!
  2. Znate,Martina nije samo moja BFF nego i moja stvarčica s kojom se igram kad mi je dosadno XD Zovem ju Martinetina (uveeeeeećanicaaaaaaa)
  3. Džepni rječnik je zapravo moja budućnost.Počinjemo od malih stvari,onih džepnih pa sve do onih velikih trojezičnih rječnika i prevoditeljice :)
  4. Knjiga koju nikada neću zaboraviti je Hekatina škola koja me nadahnjuje...Čula sam da će to doći film po toj knjizi!Ne mogu dočekati!
  5. Slušalice su dio moje karakterizacije jer one spadaju u onaj glazbeni dio.Znam sve hitove i sve pjesme i sve ih poslušam,ali ne svide mi se uvijek svi a pogotovo ne Avrilina originalna verzija Here's To Never Growing Up.
  6. Glazba je moj život!MP3 je moj život!
  7. Svatko ima nešto posebno pa tako i ja.Ono,sretni lančić,narukvica,pliana igračka,a ja imam sretnu majicu sa smajlićem :)
  8. OMFG!Svaka budala je već čula za Janoskians,a ja sam ona sorta ljudi kojima su se ta luda djeca svidjela!
  9. Mobitel je ono što je danas svakom potrebno (no ne više za telefoniranje).Na njemu imam super slike,igrice i naravno pjesme kao i MP3-u.
  10. Moja micka je neizostavna kao i cijeli Nick.Ariana Grande je prekrasna i zaslužuje da sam njezin fan!

Ljudovi!Znate što!???Ovaj post je gotov!!!!!
Ljubim vas sveeeeee!Komajte mi i ostavite linkiće (iako ih ja već sve znam) i komat ću vam što duže mogu!Golupčići moji mali desno <3 <3 <3 <3

by:Carly B
napravljeno:25. srpnja '13.
komentari: hvala na puno komova!

planovi: sljedeći post je MAJO o MODIIIIII
uvjet za sljedeći post: 20 kommova

Broj komentara: 20:

  1. Cool post i slike jaako mi se sviđa hvala na kommu ali stvarno nemam vremena ti kommat na mobbu sam xd ajde pa se vidimo čaooo <3

    OdgovoriIzbriši
  2. hej :Dja imam iste naočale kao i ti :D totalno iste :) ideja o factovima mi je super onako baš za ukrast hahah :) i super su mi ideje za ovaj post, bravo. dobar je tebi ovaj dnevnik, to sam ti već rekla. al da u kaliforniji kuhaju hrvatska jela? helou, oni jedva znaju gdje je europa na karti :D dobro se ti zalažeš za svoju školu, ja sam tamo išla eto tak da radim i pišem testove i družim se s ljudima. ono izvannastavne samo zbor, i sve drugo ništa. nikakvi referati ovo ono :D ja sma tamo ko gost bila xd iss zboroviii kak lijepo :) ja sam svoje sve postere nedavno morala skinut jer ćemo krečit :( pjevaš mezzosopran? ja jedva dođem do najviših tonova alta, baš nisam za te visoke tonove. minice? meni su slatkee :D e pohvai se knjigama, ja ne mogu... mislim da nisam ni 2 :( fala bogu što se tiče šminkanja neko normalan, jer onak ideš u 7. razred pa polako sad isprobavat šminku ti je okej, a ne ono u 5. -.- kak djeca znajuu. sviđa mi se post, puno toga sam saznala o tebi i ideja je odlična. obavjesti me kad bude novo. -http://www.stella3004.bloger.index.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. ee, nemam vremen ada pišem duži komm... Postek ti je super.. Volim čitati ovakve postove u kojima nekoga mogu bolje upoznati ;) Usput, kod mene novi post, pa komaj kad stigneš xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovako, mislim da i jesi postala kao ja što se tiče dužine postova i kommanja xD Za Biebera si mogla napisati da je savršen a za Tay ne?- Ja iskrano mislim da se mi nekako izrazimo kako bismo dočarali to o čemu govorimo i onda upotrijebimo to savršenstvo iako to ni ne mislimo baš. Jednostavno, u nekim stvarima ta osoba jednostavno u tom trenutku nije pogriješila pa je bila savršena. Ja sam već obrezložila da Tay za mene nije savršena, ali da je ja volim zbog onog što ona jeste i da je priznajem takvu =) Lijepo je ovo što si napisala dosta stvari o sebi. Ja nikom ne ljepim nišš na kape ili da bacam koru odbanane ili nešš slično xD Ja sam više dobra osoba. Nisam nešš posebno crazy ili kako da ti objasnim... Idem na svoja dobra, naravno da ću uzvratiti ako neko nešš uradi, ali nikad nisam prva u svađi =) Ni ja ne volim minice xD Jako bih voljela kad bih svirala klavir, ali ga ne sviram =( Nisam nešš posebno nadareno djete u tom smislu xD I da, i ja bih jako jako jako voljela imati šiške =) Ugl. tnxxx što si mi kommala, sutra novo kod mene -.^

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeeej, novi post!! Konačno da si stavila naočale baš su amazing :) Drago mi je da nitko nije savršen jer bi to bila užasno dosadno i ne podnošljivo.. svi su posebni i to je baš super! dnevnik je fora :) NUTELLERIA <333 faktovi su zanimljivi, i neću ih posebno komentirati samo ću reći da je meni kazna sjediti s curama jer se uvijek s dečkima glupiram, iz razreda se s družim više s dečkima nego curama :D
    uskoro će biti novo kod mene, budem ti javila pozz :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je sve. Odlična ideja za post. Stvarno si stvorena za pisanje postovaXD Ali stvarno. Uvijek imaš inspiracije! I ovo što si napusala Glazba je moj život. I moj je. Nebi mogla bez nje niti dana. Poludjela bi. Da je i loša neka glazba, i dalje me zadovolji. Većinu vremena samo slušam glazbu, pjesme, melodoje! HeHe. Večeras party na mom blogu. Jedva čekam da dođeš! Komaj www.winxiceteen.bloger.hr i bok!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sry na nekoliko pismenih pogrešaka na blogu :/ tnx na kommićima :* ljubim vas sve svakom ću posebno odgovoriti :**

    OdgovoriIzbriši
  8. Napoookon komam hh,sry.Jucer sam dosla kuci s putovanja i bio mi je rod i bila sam sva izmorena i spavala sam jutros do 1 huh.Post odlican kao i uvijek.Naocale su zakon i jel su to ono jedan put bile kao poklon u OK-u ili sta?hh Dizz je odlicaan,jer ovo Tay?hh mislim da ces pobijedit na partyu:) Al ipak meni se najvise svidao onaj s Arianom<33333 Začarani dnevnik je zaaakon,osjećam se cool dok ga čitam hh:) Djeca cvjeća,najdražaa ahah:) I ja imma par obruča sa cvijećem:3 kao Lanica moja<3 Sretno u 7.razz inače to ti je najgora godina osnovne,just sayin' :/ Best song ever je naj.45 Facts about me je preprepreprepre dobroo:) Saznala sam previše toga o tebi i baš m ije drago.Očeš se ljutit ako ja neš ovakvo napravim? Ne mora bit 45?hahah Beau <3333333333333 predobar je hh.10 stvari bez kojih ne možeš su ti predobri,a ja isto ne mogu živjet bez glazbe i slušalica hh i moba hh.Odličan post i idem saaad<3

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam svima :*
    Mariella:blog ti je mrak i tnx na komiću (nezz ta da još kažem XD)
    Stella:kako volim kad mi kažeš da mi je knjiga dobra :P hihihi novi post je supp prva sam ga komala hihi to volim :) kalifornija,hr jela... nezz njena mama je kuharica... volim spominjat hrvatsku ali ne volim da je radnju U hrvatskoj ;) valjda me shvaćaš a i znaš, sigurno ima hrvata u kaliforniji :) imaš iste naočaleee :D super :)) isse znm na kaj mslš kad veliš na te male koje se šminkaju ono u vrtiću,ima takvih u mojoj školi... kak me to nervira,tuš je mrak :)
    Marija:OK je sve kj imam za reći hahahahahahahahahaha
    Aida:da da da Tay...nemoj se sad zbog toga ljutiti!ono ti znaš da ju ja volim koliko i ti ;) haha ti si dobbra osoba,vjerujem ti.nije da se svađam i da bi bila prva,al fkt mi je dosadno na velikom odmoru i želim maloooo zabaveeeeeeeee a niko ni ne zna da sam ja to nprvl. :) izvučem se već nekako :) iako ne lažem baš dobro :/ al me frendice izvuku...ammm sutra novo kod tebe? O.o koje sutra?ono ili ovo? haha
    Nutella:KAZNA?omg ti si fkt...blago ti se u moju korist... *O* što bi dalla za...ma znaš...msm sjedim s dečkom cijeli 6 razred pa sam ono se već navikla i fala bogu zna se zafrkavat i već sam se navikla i kad bolje promislim možda ga nebi ni mijenjala jer ono...nije grijeh sjediti s dečkom. ms ko od cura zna nasmijavati???(osim mene XD) jedva čekam novoooooo :)
    Ariana:kad se sjetim partya..........suza krene...zamirišu uspomene....(tompson XD btw. ne slušam gaaa hahahaha) komat ću ;)
    Maja:blago tebi stigla ti doma *O* ja još ovdje do kolovoza :'( bjeda.naočale sam dobila jer sam poslala crtež (sječaš se?da sam ja ja ne bi se sjećala jer je TO MOJA VRLINa)...to JE tay...KVRAPCU opet ti se nije svidio dizz >_< neću odustat dok ti se ne svidi ono do kraja krajevaaaa!ZD!oh kako mi puno znači kad se to nekome svidi <33333 zaš me plašiš s tim sedmim >_< zar nisu dovoljni frendovi alive?????? da da just saying!! prekini me plaaaašiiittttt :O ammm ja sam zapravo od TEBE kopirala factove sječaš se???? btw sory zbog toga XD

    OdgovoriIzbriši
  10. Sorry, nikako ti sada nmg kommati. Želim ti samo reći da sutra OBAVEZNO trebao pričati... Moraš mi pomoći oko nečega. Može da dođeš na moj blog? Ja ću biti na blogu sutra od 4, pa možda tri sata. Doću i u 11. Zap... Dođi na fejs. Poslao sam ti zahtjev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prihvatila sam te za frenda.Hm,sutra je ponedjeljak...u 11 bih mogla doći :) al pliz ak zaboravim (što je lako moguće) nemoj se ljutiti :/

      Izbriši
  11. Eeeej!Vidiš li ti kako sam ja aktivna?Komentiram ti svaki post!!!!!
    Besplatne knjige :)
    Slike su ti baš slatke :) <3
    Eto, post ti je baš mrak.Pusica :*
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidmo se najesen!Nova profilna ti je supp ;)
      Pusica i tebi! <33

      Izbriši
  12. Uhuuu post ti je savršen jako mi se sviđa xd no savršen originalan xp.Ja najviše volim duge uvode pa tako da je ovaj tvoj uvod sss.......sasa.originaalan xp e sad normalno :P znači uvod ti je pree ja volim duge uvoode kao sto sam rekla i sviđa mi se onda ovajj začarani dnevnik počinje mi se sviđati :D,Tvoj monolog xD cool je haha sviđa mi sse,zatim ovi factovi jedva sam pročitala hahah 45 factova xd pa nije to mala stvar jako mi se sviđa pree je! i ovi h 10 najvaznijih stvari u tvom zivotu cool super je.prvi put mi je da posjećujem tvoj blog,ali za prvu posjetu ostavila si snazan dojam za mene,znnači javneš mi kad bude novi post na tvom blogu pa da posjetim i komam ja se nadam da i ja tebi mogu javnuti kad su meni postovi :DDizz ti je savršen jako mi se sviđa,slike u postu savršene znači smo tako nastavi i javni mi kada bude novi post i ja tebi javnem :D PS: ja nisam Elma sa I am forever directioner msm nezz ni sta je to xd nisam ja sam druga Elma :P imam jos jedan blog pa se nadam da ces posjetiti mylifeismymusic-my.blogspot.com bay

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pogresno sam napisala adresu mog drugog bloga evo prave: mylifeismysong-my.blogspot.com :D by

      Izbriši
    2. Eee brzo si se javila :3
      Ok znači ti nisi ona Elma... sad mi je jasnije... za ove oba dvije adrese tvog drugog bloga piše da blog nije pronađen :/ zašš????
      omg puno mi znači kaj ti se sviđa blog *_* i tvoj je extra ;)) i os sad ću ga stalno komati jer stvarno super pišeš ;) samo manje tagova -_- oni me tak nerviraju... bljp sori kaj to velim al ono fkt. msm. da sam jedina na internetu koja ne voli TAGove -_-
      tnx na komiču :)) :)) :))

      Izbriši
  13. Hej post je super,kao i novi dizz,;D,ZD je odličan najluđe kada ocjenjuješ jel hippy hahahahha,factovi su super,opet si u 14.factu rekla da je ariana savršena e hahahaha,baš smo sličnee,sam što ja ne želim pramenov,možda sam jedan ahah,a ovo 10 stvari je super hihihi eto super post!a i slikice su super,a o naočalam da ne pričamo kako su premoćne *O*eto bayy

    OdgovoriIzbriši

Kommaj mi!