Just4Girls

Da!Naslov vam sve govori!Ovaj blog je za cure,ali ne brani se da dolaze dečki....Mislim,svatko ima svoje interese jer ovaj blog je šaroliki,onako colorful....Maštovit i kreativan!Ne vidim razlog zašto ovdje ne bi dolazili dečki!?No...Ovaj post sam ovako nazvala zato što sam taj natpis vidjela na jednim svojim gaćama pa mi si svidio :)
Dakle...Ja sam Carly.Prezime neću odati i nemojte se truditi:NEĆETE GA SAZNATI jer vam ga neću reći,a i komplicirano je...Dosta!Mislim ustvari da se nitko na svijetu tako ne preziva jer kome god kažem svoje prezime on kaže: "MOLIM!??" i onda moram još tri puta ponavljati,a kada ga čuje kako treba onda se počne smijati i misli da se šalim!Užas!Zato,ako ikada budem poznata ličnost,nazvat ću se Carly B jer moje prezime započinje na B.Eto,sad sam vam odala tajnu!Oh,uz to,imam 13.
E,i baš tako se zovem na svom We Heart It profilu (mislim na Carly B),ali s još nekim ukrasima poput ukošenih slova,pisanih slova i srčeka...Ovako nekako:

Carℓy♥ℬ

Slatko!Zar nije!?E baš sam takva ja!Slatka!Ne doslovno...Ustvari po meni,ja uopće nisam slatka,no mnogi kažu da jesam....Baš me briga!Mislim da je mrak fora zvati se Carly.Ok...Mislim ja se zovem Karla,ali želim(ŽEEEELIMMMM) da me svi zovu Carly i tako ću se potpisivati jer ne mogu podnijeti Karla.Ime Carly mi se sviđa zato što....Nekako zrači!Tako se zove Miranda Cosgrove u seriji iCarly.Legendarnoj i neponovljivoj iCarly!Jednostavno obožavam tu seriju!Ustvari volim cijeli Nickelodeon.Kad se samo sjetim kako je ta Miranda lijepa i mlada....Poželim biti kao ona!Mislim dosta joj sličim.Ali ne previše!Samo imamo istu boju kose!Ha ha!Ako niste znali,na slici desno je Miranda!Prekrasnaaaa *___*.
Dok ovo pišem razmišljam koju sliku sa We Heart It-a da ubacim...Odlučila sam se.Jednu savršenu...




Jako mi se sviđa ta stranica We Heart It!Inspirativne i maštovite fotke iz cijeloga svijeta!I ja imam profil.trenutna profilna mi je ova slika na desno.To je Ariana Grande.Prekrasna je <3....Ne znam koju sliku da uzmem za novu profilnu,ali našla sam neke prijedloge...na dnu post su.OK....Dakle,sve profilne koje imam na We Heart It stranici trebale bi biti slike od Ari je ona to zaslužuje!Ima prekrasan glas i super glumi,lijepa je i mrak se odijeva!Meni je prekrasna ova slika gore.Pariz....Grad...Pa svega! Ljubavi,mode,umjetnosti,inspiracije,svjetla,ljepote....Uz vatromet je to predivan prizor....Poput Ari!Nisam mislila da ljudi mogu biti baš tooliko lijepi.U OK!-u (to je časopis) sam čitala da je ona prije mislila da je ružna!Što sve ljudima pada na pamet!?A onda joj je neki fan na Twitteru rekao da je najljepša na svijetu i onda je promijenila mišljenje o sebi.Tužno...Ali završava veselo!I to je važno!


Pošto se bližimo kraju ovome postu željela bih reći svoj moto:
Imagination can be true!Don't dream it!Do it!
I mlisim da je to istina!To je moj bio na mom profilu We Heart It!Želim vam da se super provedete ovaj mjesec!Još kratko traju praznici i iskoristite to što je ostalo!Na kraju svakog posta pišem datum izrade,moj potpis i još neke stvari...A sad one slike!Ako itko uopće čita ovaj blog,voljela bih čuti njegovo mišljenje koju bi on sliku želio za novu profilnu.

by:Carly B
napravljeno:6. siječnja 2013.
komentari: 1. post do sadaaaaaaaa jeeeeej
želje: molim te bože daj da se ovaj blog opopulari i da ima puno komića i sljedbenikaaaaa
planovi: novi dizz neću jer ovo je novi dizz!tek sam počela raditi blog... novi post....možda 15. siječnja.....

BYE!

Nema komentara:

Objavi komentar

Kommaj mi!